نسخه چاپی

جشن عاطفه‌ها و كمك‌های چشمگیر مردم

عکس خبري -جشن عاطفه‌ها و کمک‌هاي چشمگير مردم

رئیس كمیته امداد گفت: امسال جشن عاطفه‌ها با عنوان شور عاطفه‌ها به شكل متفاوتی برگزار می‌شود و پیش بینی می‌كنیم كه مردم مشاركت قابل توجهی داشته باشند.

به گزارش نما ،مرتضی بختیاری درباره مشارکت با پست در اجرای طرح همبازی برای اهدای اسباب‌بازی و کتاب به کودکان محروم سراسر کشور افزود: از پست تشکر می‌کنم که با ما همکاری لازم را داشتند و در این طرح شرکت کردند. سال‌های گذشته که شیوع بیماری کرونا نبود جشن عاطفه‌ها را برای دانش آموزان برگزار می‌کردیم، اما امسال جشن عاطفه‌ها شکل دیگری داشت و شور عاطفه‌ها به خاطر ایام محرم و صفر نامگذاری شد.
وی گفت: در کنار شور عاطفه‌ها پویش همبازی برای بچه‌های محروم مطرح شد، مشارکت در این طرح در سراسر کشور است و با این پویش به دانش آموزان کم بضاعت که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باشند یا نباشند، کمک می‌کنیم.
بختیاری افزود: از رسانه ملی و همه اصحاب رسانه و خیرین تشکر می‌کنم که پای کار آمدند. سال گذشته خود دانش آموزان و معلمان پای کار آمدند و امسال علاوه بر آن‌ها ادارات سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها برای کمک پیش قدم شدند و امیدواریم در این سه روز گام موثری برای دانش آموزان عزیز و نیازمند برداشته شود.
وی گفت: با استقبالی که در پویش اول ایران همدل صورت گرفت و همین حالا که گام دوم پویش ایران همدل را پشت سر می‌گذاریم، 450 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و جنسی مردم در سراسر کشور بود و پیش بینی می‌کنم حرکتی متفاوت از سال‌های گذشته با رعایت شیوه نامه‌ها در این دوره هم انجام خواهد گرفت و شاهد کمک‌های مردمی چشمگیرتری خواهیم بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: شرکت ملی پست ایران بیش از 1000 مرکز در سراسر کشور را در اختیار این طرح قرار داده است و ما هم از تمام پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر کشور و ظرفیت بسیاری از مدارس که امکان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دارند با توجه به وضعیت کرونایی استان‌ها برای این طرح استفاده می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، بختیاری گفت: ماشین‌های سیار پست هم همراهی لازم را با ما خواهد داشت و تلاش می‌کنیم تا یک هفته این کمک‌ها را به دست دانش آموزان برسانیم.
آریا

۱۳۹۹/۷/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...