نسخه چاپی

سیدعلی یزدی‌خواه از اداره پست جنوب تهران بازدید كرد

عکس خبري -سيدعلي يزدي‌خواه از اداره پست جنوب تهران بازديد کرد

سیدعلی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به‌مناسبت روز جهانی پست از اداره پست جنوب تهران بازدید كرد.

به گزارش نما ، سیدعلی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به‌مناسبت روز جهانی پست از اداره پست جنوب تهران بازدید کرد.

او در این بازدید کوتاه ضمن قدردانی از زحمات کارکنان اداره پست جنوب تهران، به درخواست‌ها و مشکلات آنها گوش فرا داد و لحظاتی کوتاه با آنها سخن گفت.

حمایت مجلس از تبدیل وضعیت قرارداد کارکنان شرکت ملی پست
او خطاب به کارکنان این اداره پستی گفت: نمایندگان مجلس به فکر شما قشر زحمت‌کش هستند و وظیفه داریم از کارکنان شرکتی و رسمی شرکت ملی پست حمایت کنیم.


وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی، پست نقش مهمی در رساندن نامه‌ها به رزمندگان داشته که در حال حاضر این نقش مهم را به‌گونه دیگری ایفا می‌کنید.

این نماینده مجلس یازدهم اعلام کرد که مجلس شورای اسلامی پیگیر حقوق کارکنان پست خواهد بود و این اطمینان را داد که اگر دولت طرح تبدیل وضعیت قراردادی کارکنان شرکت ملی پست را به مجلس ارائه کند، نمایندگان به‌طور جدی آن را مورد بررسی قرار خواهند داد و همچنین این موضوع در خصوص مشاغل سخت و زیان‌آور هم صدق پیدا می‌کند.

یزدی‌خواه پس از انجام صحبت صمیمانه با کارکنان اداره پست جنوب تهران و گرفتن عکس یادگاری با آنها از سایر بخش‌های این اداره پستی بازدید به عمل آورد.

توانایی شرکت ملی پست‌ در ارائه خدمات الکترونیک
محمدمهدی پیش‌قدم، سرپرست منطقه پستی جنوب استان تهران که سیدعلی یزدی‌خواه را در این بازدید همراهی می‌کرد، گفت: پست این قابلیت را دارد که در بستر الکترونیک، به مردم خدمات متنوع ارائه دهد؛ زیرا در بحث نرام‌افزار اقدامات و گام‌های مثبتی برداشته شده است.

سرپرست منطقه پستی جنوب استان تهران تأکید کرد: امروزه برای پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های مردمی لازم است که زیرساخت‌های پست‌ متناسب با تقاضاهای عمومی و نیازهای مردمی رو به جلو حرکت کند.


یزدی‌خواه در تأیید سخنان محمدمهدی پیش‌قدم تأکید کرد که باید از خدمات و امتیازات دولت الکترونیک برای ارائه خدمات هرچه بهتر پستی استفاده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در حاشیه این بازدید طی تماس تلفنی با رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست، روز جهانی پست‌ را به او تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که خدمات شرکت ملی پست بهتر از قبل ادامه پیدا کند و نیز از او خواست تا شرکت ملی پست‌ خدمات دولت الکترونیک را بیش از پیش گسترش دهد.
تهران نیوز

۱۳۹۹/۷/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...