نسخه چاپی

مسیر ریلی حومه ای شرق به غرب تهران پیشرفت ۹۰ درصدی دارد

عکس خبري -مسير ريلي حومه اي شرق به غرب تهران پيشرفت ?? درصدي دارد

محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: مسیر قطار ریلی حومه ای شرق به غرب استان به ویژه در بخش شرق از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش نما ،انوشیروان محسنی بندپی، ‌ افزود: ‌در جلسه امروز شورای ترافیک استان تهران سه دستور کار داشتیم که یکی مسیر قطار ریلی حومه ای شرق به غرب استان بود که در بحث شرق بسیاری از اقدامات انجام شده است و پیشرفت ۹۰ درصدی دارد.

وی گفت: در دو تا سه نقطه مشکل داریم که یکی قرچک و زیرگذر و روگذر آن است که رفع این مشکلات در دستور کار است و پیمانکارش انتخاب شده و قرار است به زودی انجام شود.

استاندار تهران افزود: در ورامین مشکلی نداریم اما در پیشوا مشکل و معارض داریم که قرار است فرمانداری، شهرداری، راهداری و دفتر فنی استانداری تهران این مشکل را برطرف کنند.

محسنی بندپی گفت:‌ در غرب و جنوب غرب استان نیز مانند شهرستان های قدس، پیشرفت خوبی حاصل شده است و پیگیری ها نشان می دهد این مسیر ریلی اکنون به قدس می رسد که اگر کامل شود بسیاری از جابجایی مسافران با قطار انجام می شود.

وی افزود:‌ بحث دیگر درباره کاهش آلودگی هوا بود که در استانه فصل سرما هستیم و در شش ماهه دوم با آلودگی هوا مواجه می شویم؛ مقرر شد مراکز معاینه فنی از تردد وسایل نقلیه دودزا جلوگیری کند. همچنین فهرست پالایشگاه ها و نیروگاه ها و صنایع سنگین که در حالت عادی از گاز طبیعی استفاده می کنند اما در زمستان به دلیل افت فشار از سوخت سنگین جایگزین استفاده می شود از هم اکنون تدارک دیده شود که همانند شش ماهه اول در شش ماهه دوم نیز از سوخت طبیعی استفاده کنند تا مشکلی از لحاظ آلودگی هوا نداشته نباشیم.

محسنی بندپی گفت: یک بحث نیز رفع نقاط حادثه خیز در فصل زمستان بود که اغلب به علت سرمای هوا و لغزنده بودن این نقاط با حوادث مواجه می شویم که باید رای تامین نمک و ماسه از هم اکنون پیش بینی های لازم صورت گیرد.
بازار

۱۳۹۹/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...