نسخه چاپی

۱۱ شهرداری كشور ارتقا درجه گرفتند

عکس خبري -?? شهرداري کشور ارتقا درجه گرفتند

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، از ارتقا درجه ۱۱ شهرداری كشور خبر داد.

به گزارش نما ،حسین رجب صلاحی، گفت: درجه شهرداری‌های شیروان در استان خراسان شمالی و ایذه در استان خوزستان به ۹ ارتقا یافت.

وی ادامه داد: درجه شهرداری‌های سراوان در استان سیستان و بلوچستان و کنگاور در استان کرمانشاه به ۸ ارتقا پیدا کرد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: درجه شهرداری‌های اردستان در استان اصفهان، مهران در استان ایلام و نصیر شهر در استان تهران هم به ۷ ارتقا یافت.

رجب صلاحی همچنین اعلام کرد: درجه شهرداری کیاشهر در استان گیلان به ۶، درجه شهرداری‌های سیمین شهر در استان گلستان و شهرامام در استان خوزستان به ۵ و درجه شهرداری کامو و چوگان در استان اصفهان به ۳ ارتقا پیدا کرد.

لازم به ذکر است بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقا درجه خود را پس از تائید استانداری به معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

ارتقا درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیأت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.
مهر

۱۳۹۹/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...