نسخه چاپی

تاكید بر نظارت شركت های توزیع گاز در زاهدان

عکس خبري -تاکيد بر نظارت شرکت هاي توزيع گاز در زاهدان

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: شركت های توزیع كننده سیلندر گاز باید بر چگونگی توزیع سیلندر گاز نظارت كرده و با توزیع كنندگان سیلندر خارج از شبكه توزیع برخورد جدی كنند.

به گزارش نما ،مهدی شمس آبادی در نشست با مدیران استانی و کشوری در خصوص مشکلات گاز رسانی در استان، پیگیری و رفع مشکل مردم درخصوص تهیه سیلندر گاز را در اولویت کاری دادستانی استان عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسه با مدیران استانی و کشوری برای ساماندهی وضعیت پیش آمده گفت: در بحث نحوه توزیع کپسول‌های گاز تخلفاتی رخ داده بود و عاملان توزیع به جای اینکه کپسول‌ها را در درب منزل به مردم عرضه کنند به صورت غیرمجاز و به قیمتی بالاتر از قیمت مصوب به دکه‌ها و مغازه دارها واگذار می‌کردند و مغازه دارها نیز کپسول را به دوبرابر قیمت به مردم می‌فروختند.

شمس آبادی بیان داشت: یکی از مشکلات توزیع گاز در استان سیستم حمل و نقل و کشنده‌ها بود که مقرر شد تعداد این کشنده‌ها به استان افزوده شود و مشکلات مردم در این زمینه به حداقل برسد و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند.

وی افزود: شرکت گاز اقدام به الکترونیکی کردن ثبت نام گاز مایع با کد ملی می‌کند و به هر خانواده در ماه ۴ سیلندر گاز تعلق می‌گیرد که شهروندان محترم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تاکید بر تکلیف شرکت‌ها برای نظارت بیشتر بر عرضه کپسول‌های گاز گفت: مقرر شد در ۲۰ نقطه از شهر ماشین‌های توزیع سیلندر گاز برای کسانی که نتوانسته‌اند بصورت الکترونیکی ثبت نام کنند مستقر شوند و با ارائه کد ملی نسبت به توزیع سیلندر گاز اقدام و نیروی انتظامی نیز امنیت و نظارت لازم را برقرار کند.

وی تاکید کرد: در صورتی که شرکت‌های توزیع کننده در این زمینه همراهی نکنند و تخلف عاملان توزیع کپسول‌های گازمحرز شود بدون هیچ اغماضی با آن‌ها طبق قانون برخورد خواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: برای رفع مشکل مردم شرکت گاز موظف شده تا مراحل گاز رسانی شهری را تا پایان سال آینده در شهرهای زاهدان و زابل به اتمام برساند و خانواده‌هایی که از نظر مالی با مشکل جهت لوله کشی شهری مواجه هستند با هماهنگی بانک مربوطه نسبت به رفع مشکل آنها اقدام شود.

شمس آبادی بیان داشت: به شرکت گاز پیشنهاد شد در خصوص مشکل لوله کشی گاز شهری برای افراد بی بضاعت، شرکت گاز اقدام به لوله کشی کند و هزینه آن را بصورت ماهیانه روی قبضهای گاز اعمال و این پیشنهاد در دستور کار شرکت گاز قرار بگیرد.

وی از شهروندان عزیز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه سوء‌استفاده مراتب را گزارش داده و مطمئن باشند که با افراد خاطی با جدیت برخورد خواهد شد.
مهر

۱۳۹۹/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...