نسخه چاپی

معاون فضای‌ مجازی رسانه‌ ملی منصوب شد

عکس خبري -معاون فضاي‌ مجازي رسانه‌ ملي منصوب شد

رئیس سازمان صدا و سیما در حكمی غلامرضا نوری را به سمت معاون فضای مجازی رسانه ملی منصوب كرد و معاون پژوهش و نظارت هم مشاور رئیس سازمان شد.

به گزارش نما ، بعد از تغییر در معاونت صدا و سیما، نوبت به بخش‌های دیگر رسید. علی عسکری رئیس رسانه ملی در حکمی غلامرضا نوری را به عنوان معاون فضای مجازی معرفی کرد و معاون پژوهش و نظارت نیز با حذف این پست از ساختار صدا و سیما «مشاور رئیس سازمان» شد.

جزئیات این دو حکم را در ادامه ببینید:

صدا و سیما , عبدالعلی علی عسگری ,

نوری معاون فضای‌مجازی صدا و سیما شد

علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی غلامرضا نوری را به عنوان معاون فضای مجازی رسانه ملی معرفی کرد.

غلامرضا نوری از 15 اردیبهشت‌ماه سال 1399 سرپرستی معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما را بر عهده داشته است.

نوری همچنین پیش‌ از این قائم‌مقامی و مدیرکلی تولید محتوای معاونت فضای مجازی و مدیرعاملی مؤسسه فرهنگی جام جم را در کارنامه کاری خود دارد و از فعالان قدیمی عرصه فضای مجازی شناخته می‌شود.

علی عسکری در حکم معاون فضای مجازی با تأکید بر گسترش فزاینده فناوری‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای بر بستر شبکه جهانی اینترنت و بهره‌برداری مطلوب از آن تصریح کرده است: انتظار می‌رود علاوه بر توجه ویژه به شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی مجازی، در راه‌اندازی و توسعه فناوری پیشرفته و جذاب تلویزیون تعاملی، برنامه‌ریزی عملیاتی داشته باشید تا ضمن تسهیل دسترسی مخاطبان به خدمات چندرسانه‌ای و محتوای سالم و مفید با افزایش ضریب نفوذ شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و تعمیق اثرگذاری پیام، زمینه حضور گسترده و مؤثرتر سازمان در فضای مجازی فراهم شود.

اهتمام به مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی، ایجاد جریان سالم محتوایی و تقویت شبکه‌های اجتماعی بومی‌با هدف رفع نیازهای جامعه، ارائه خدمات متنوع صوت و تصویر فراگیر بر این بستر در همکاری با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، تولید گسترده محتوای کیفی و جذاب در قالب‌های خلاقانه، همکاری نزدیک با تولیدکنندگان محتوا در بخش‌های عمومی و مردمی، رصد تحولات ملی و بین‌المللی و افزایش سواد رسانه‌ای ازجمله مهم‌ترین مأموریت‌های محوله رئیس رسانه ملی به معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما است.

صدا و سیما , عبدالعلی علی عسگری ,

معاون سابق پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت «مشاور رئیس سازمان» شد

با حکم رئیس سازمان صداوسیما، حسین رضی به سمت مشاور رئیس رسانه ملی منصوب شد.

علی عسکری در این حکم از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و صادقانه حسین رضی در سمت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت قدردانی کرد.

بر اساس ساختار جدید و با هدف چابک‌سازی سازمان صداوسیما معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت از ساختار حذف و مراکز نظارت و ارزیابی، تحقیقات و «طرح، برنامه‌وبودجه» سازمان زیر نظر مستقیم رئیس رسانه ملی قرار گرفت.
تسنیم

۱۳۹۹/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...