نسخه چاپی

خرابی اتوبوس دلیل ترافیك شب گذشته در پل سید خندان

عکس خبري -خرابي اتوبوس دليل ترافيک شب گذشته در پل سيد خندان

رئیس مركز كنترل ترافیك هوشمند پلیس راهور فاتب، گفت: خرابی اتوبوس بیابانی عامل بروز ترافیك سنگین شب گذشته در مسیر رسالت به شرق قبل از پل سیدخندان دلیل ترافیك شب گذشته پل سیدخنده بود.

به گزارش نما ، سرهنگ مجید رنجبر، افزود: ساعت ۲۰ سه شنبه یک دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی خرابی مجبور به توقف در لاین کندروی مسیر رسالت به شرق قبل از پل سیدخندان شد.

وی ادامه داد: توقف این وسیله نقلیه سبب بروز ترافیک سنگینی در این محور گردید و برای مدتی رانندگان عبوری را در ترافیک سنگینی قرار داد.

سرهنگ رنجبر افزود: با حضور به موقع و سریع عوامل منطقه ۷ پلیس راهور، کنترل بار ترافیکی و جابجایی این اتوبوس بیابانی، وضعیت ترافیکی به حالت عادی بازگشت.

وی از رانندگان وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس‌ها خواست، همواره از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت احساس هرگونه تغییری در سیستم فنی وسیله نقلیه‌شان در اسرع وقت به مراکز مجاز تعمیرات و نمایندگی‌های خودرو مراجعه نمایند تا عیب یابی انجام شود و در جهت رفع آن اقدام نمایند. همچنین رعایت نکات فنی و بازدیدهای فنی مستمر و متداوم از وسیله نقلیه امری است بسیار حیاتی و مهم که رانندگان گرامی باید به این نکات توجه ویژه نمایند.
مهر

۱۳۹۹/۷/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...