نسخه چاپی

تعیین مجازات صنوف متخلف از دستورات ستاد مقابله با كرونا

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با توجه به تمدید محدودیت‌های اعمال شده در تهران، صنوفی كه شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نكنند، تا یك ماه پلمب خواهند شد.

به گزارش نما و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران؛ آقای قاسم نوده فراهانی، با اشاره به مصوبه ستاد کرونا و اعلام استاندار تهران که همه محدودیت‌های کرونایی در تهران تا ۲۵ مهر تمدید شده است افزود: همه صنوف مشمول این محدودیت‌ها هستند بنابراین درصورت فعالیت در هفته جاری و یا رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در سایر صنوفی که فعال هستند این واحد‌ها تا یک ماه پلمب خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف تهران در مورد مصوبات ستاد کرونا درباره محدودیت‌های کرونایی در تهران اضافه کرد: همه محدودیت‌های ابلاغی در هفته گذشته از روز شنبه تا روز جمعه ۲۵ مهر ماه در تهران به قوت خود باقی است.

فراهانی گفت: در این محدودیت‌ها دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبان سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه ها، مساجد و مصلی ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

وی افزود: برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه‌های ورزشی، ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، باغ وحش و شهر بازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و همچنین عدم برگزاری نماز جمعه در این ابلاغیه مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان ضمن تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط همه واحد‌های صنفی تهران، گفت: همه صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری و سایر صنوفی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند، تا یک ماه پلمب خواهند شد.
صداوسیما

۱۳۹۹/۷/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...