نسخه چاپی

تروریسم داخلی و فروپاشی آمریكا از درون

عکس خبري -تروريسم داخلي و فروپاشي آمريکا از درون

به اعتقاد بسیاری از كارشناسان امنیت مهم ترین مقوله برای توسعه و پیشرفت یك كشور در تمامی زمینه هاست به همین خاطر آمریكا سعی می كند تا با بر هم زدن امنیت سایر كشورها از توسعه ی آن ها جلوگیری كند اما این بار قرعه به نام خود آمریكا افتاده و سیاستمداران آن اینبار به دنبال بر هم زدن امنیت خودشان هستند!

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان امنیت مهم ترین مقوله برای توسعه و پیشرفت یک کشور در تمامی زمینه هاست به همین خاطر آمریکا سعی می کند تا با بر هم زدن امنیت سایر کشورها از توسعه ی آن ها جلوگیری کند اما این بار قرعه به نام خود آمریکا افتاده و سیاستمداران آن اینبار به دنبال بر هم زدن امنیت خودشان هستند!
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی تحت عنوان «تروریسم داخلی در آمریکا» نوشته است: «سه سال پیش، مؤسسه نظرسنجی یوگاو YouGov از آمریکایی‌ها سؤال کرد که آیا فکر می‌کنند توسل به خشونت برای پیشبرد اهداف حزب سیاسی قابل توجیه است؟ پاسخ قریب به اتفاق مردم آمریکا منفی بود. امسال مؤسسه یوگاو همان سؤال را از مردم آمریکا کرده است و تعداد کسانی که در این نظرسنجی گفته‌اند خشونت سیاسی تا حدودی قابل توجیه است، تقریباً دو برابر شده است.
در سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان و بخاطر ساده لوحی و خیانت بعضی از صحنه گردان های داخلی، کشور ما دچار آشوب و اغتشاش شد و بلافاصله سران کاخ سفید پرچم حمایت از اغتشاشگران را برافراشتند و مدیریت آشوب را در خارج از کشور عهده دار شدند؛ اغتشاشاتی که همه می‌دانستند برای برهم زدن امنیت کشور ساماندهی شده است تا پایه اصلی ثبات در کشور و لازمه پیشرفت کشور از او گرفته شود. حالا مشابه همین اتفاق قرار است در آمریکا برگزار شود ؛ اما رصد وضعیت داخلی آمریکا نشان‌دهنده شروع جنگ داخلی در این کشور‌ـ بدون این که کشور دیگری در آن نقش تخریب‌کننده و چالش‌آفرین مثل فتنه 88 ایران داشته باشد‌ـ است.
شدت جنگ داخلی بیشتر به مناظره ها ی انتخاباتی بایدن و ترامپ مربوط است تا به امروز 50 نفر از طرفداران ترامپ با وسیله نقلیه معترضانشرکت کننده در تظاهرات صلح آمیز را زیر گرفته اند و ترامپ در حال سازماندهی تروریسم داخلی در آمریکاست تا مخالفین خود را سرکوب کند! با شروع جنگ داخلی در آمریکا، مردم این کشور نخواهند توانست تظاهرات اعتراضی صلح‌آمیز علیه سیاست‌های ضدانسانی دولت ترامپ انجام دهند.

۱۳۹۹/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...