نسخه چاپی

سنجش قد و وزن ۷ میلیون دانش‌آموز كشور

عکس خبري -سنجش قد و وزن ? ميليون دانش‌آموز کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از سنجش قد و وزن حدود ۷ میلیون نفر از دانش‌آموزان خبر داد و گفت: اسفند ماه سنجش ثانویه را انجام می‌دهیم.

به گزارش نما ،مهرزاد حمیدی امروز در مراسم افتتاحیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان اظهار کرد: آگاهی‌بخشی در سطح عموم برای تغییر دانش‌، بینش، رفتار و کوچ از سبک زندگی غیر فعال به سمت سبک زندگی فعال را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) با وجود سختی‌ها، امیدوارانه پیش می‌رود 18 میلیون و 700 هزار نفر نحوه آموزش، ارزیابی و سنجش BMI را در شبکه شاد تماشا کردند؛ 80 پوستر آموزشی ویژه والدین طراحی و به صورت مجازی بارگذاری خواهد شد، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت نیز طراحی شده است و بیش از 79 هزار مدیر مدرسه، 21 هزار مدیر تربیت بدنی، 6 هزار مربی مراقب سلامت، 92 هزار معلم پایه و 36 هزار معلم منتخب ارزیابی آموزشی در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: 6 نمره درس تربیت بدنی برای طرح کوچ در نظر گرفته شده است؛ طرح کوچ به سامانه به سناد متصل شده و BMI هر دانش‌آموزی که سنجیده می‌شود در سامانه سناد ثبت خواهد شد. تا هفته گذشته قد و وزن 6 میلیون و 630 هزار دانش‌آموز سنجیده شد و به رقمی نزدیک به هفت میلیون نفر نزدیک شده است. کار سخت که مداخله و مشاوره دادن است بعد از سنجش BMI آغاز می‌شود و در اسفندماه سنجش ثانویه را انجام می‌دهیم.
تسنیم

۱۳۹۹/۸/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...