نسخه چاپی

لزوم پشتیبانی قانونگذاران از ماموریت های ناجا

عکس خبري -لزوم پشتيباني قانونگذاران از ماموريت هاي ناجا

فرمانده ناجا با تاكید بر لزوم پشتیبانی قانونگذاران از ماموریت های نیروی انتظامی، هوشمندسازی پلیس را از الزامات برشمرد و گفت: تزریق تجهیزات و فناوری های نوین نیازمند اعتبار و بودجه است و با وجود كسری بودجه ما فرآیند هوشمندسازی پلیس را به جد دنبال می كنیم.

به گزارش نما ،سردار اشتری در نشست مجمع نمایندگان و استاندار استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضورش در هفته گذشته در صحن علنی مجلس، اظهارکرد: بنده نیازمندی های نیروی انتظامی را در آن جلسه اعلام کردم و معتقدم که نمایندگان مجلس می توانند با تصویب و بروزرسانی قوانین ما را در اجرای بهتر ماموریت ها یاری کنند.

فرمانده ناجا ادامه داد: در تخصیص اعتبارات و بودجه نیز باید به نیروی انتظامی متناسب با تنوع و تکثر ماموریت ها نگاه ویژه ای صورت بگیرد.

اشتری در بخش پایانی سخنان خود بهبود وضعیت معیشتی سبزپوشان ناجا را دغدغه جدی خود و هیئت رئیسه ناجا برشمرد و گفت: برای تأمین مسکن سازمانی و ملکی کارکنان تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در این نشست مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی و استاندار به طرح دیدگاه های خود پرداختند بر ضرورت توجه به روزآمدسازی و تجهیز نیروی انتظامی به امکانات پیشرفته و فناوری های نوین متناسب با سطح و حجم چالش های حوزه نظم و امنیت، توجه ویژه به ارتقای منزلت اجتماعی پلیس و ... تأکید کردند.
ایسنا

۱۳۹۹/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...