نسخه چاپی

كشف ۳۳۹ كیلوگرم تریاك از خودروی تندر۹۰

عکس خبري -کشف ??? کيلوگرم ترياک از خودروي تندر??

فرمانده انتظامی كهگیلویه و بویراحمد از كشف ۳۳۹ كیلو و ۵۰۰ گرم تریاك از یك دستگاه خودروی تندر ۹۰ در محور بابامیدان - یاسوج خبر داد.

به گزارش نما و به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ کیقباد مصطفایی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی مرجع قضائی حین کنترل خودروهای عبوری در محور بابامیدان - یاسوج به یک دستگاه خودروی ال ۹۰ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

کشف ۳۳۹ کیلوگرم تریاک از خودروی تندر۹۰ در محور بابامیدان به یاسوج
وی افزود: راننده با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری شد که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو نیز متوقف شد.
مصطفایی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند، گفت: در این رابطه راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از اقدام به موقع مأموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

۱۳۹۹/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...