نسخه چاپی

مردم همكاری نكنند در مقابله با كرونا موفق نخواهیم شد/ تصویب محدودیت در ۲۵ مركز استان

عکس خبري -مردم همکاري نکنند در مقابله با کرونا موفق نخواهيم شد/ تصويب محدوديت در ?? مرکز استان

رئیس جمهور گفت: مردم ما اگر در زمینه مبارزه با بیماری كرونا با همه توان به صحنه نیایند و همكاری نكنند، مطمئنا ما در مقابل این بیماری موفق نخواهیم بود.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در جلسه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: ما در کرونا مسائل مفصلی را بحث کردیم. برای اینکه در برابر این ویروس موفق شویم همه باید به وظایف‌مان عمل کنیم. دولت یکسری وظایف دارد و بهداشت و درمان هم که در میدان مبارزه است وظایف خاصی دارد.

روحانی افزود: مردم ما اگر در این زمینه با همه توان به صحنه نیایند و همکاری نکنند مطمئنا ما در مقابل این بیماری موفق نخواهیم بود. مردم باید همراهی کرده و دستورالعمل ها را مراعات کنند.

وی تاکید کرد: مصوبات خوبی در ستاد کرونا ابلاغ شده است اما دقیق اجرا نمی‌شد یا اصلا اجرا نمی‌شد، به همین دلیل رهبر انقلاب دستور دادند که ما یک قرارگاه عملیاتی تشکیل دهیم تا اجرای مصوبات را تا آخر پیگیری کرده و بر حسن اجرای آن نظارت کند. باید ببینیم آیا آنچه تصویب شده و می‌شود به خوبی و با دقت اجرا می‌شود؟ آیا با متخلفین برخورد می‌شود؟

رئیس‌جمهور گفت: ما نمی‌توانیم اکتفا کنیم به اینکه جامعه انضباط دارد و مردم ما همراهی می‌کنند بنابراین ما کاری انجام ندهیم، بلکه باید اعمال حاکمیت کرده و مقررات را به دقت اجرا کنیم.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...