نسخه چاپی

طاهری: 2 پیشكسوت را برای مدیریت استقلال و پرسپولیس انتخاب كنند

عکس خبري -طاهري: 2 پيشکسوت را براي مديريت استقلال و پرسپوليس انتخاب کنند

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت:وقتی قرار است هزینه‌های دو باشگاه از طریق اسپانسرها تامین شود دو پیشكسوت سرد و گرم چشیده باشگاه را برای مدیریت در استقلال و پرسپولیس انتخاب كنند.

به گزارش نما، بیژن طاهری در مورد روند انتخاب مدیران استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر از سوی وزارت ورزش اظهار داشت: هر مدیری که برای این دو باشگاه انتخاب شده در این سال‌ها تلاش کرده که زیر مجموعه خود را به خوبی اداره کند اما مهم‌ترین عامل ناکامی مدیران در این دو باشگاه بحث مالی و بدهی‌های فراوان سرخابی‌ها بوده است.

این مربی ادامه داد: هزینه‌ها در این دو باشگاه نیز زیاد است و وقتی مربیان و دستیاران خارجی از آنها جدا می‌شوند باشگاه باید هزینه‌های زیادی را بپردازند. به دلیل همین مسایل اقتصادی زحمات مدیران دو باشگاه به چشم نمی‌آید و همه می‌گویند که این مدیران نالایق یا ناکارآمد بوده‌اند.

وی با ارائه پیشنهادی به وزارت ورزش عنوان کرد: اکنون که هزینه‌های این دو باشگاه را وزارت ورزش از طریق جذب اسپانسرها می‌پردازد بهتر است برای یکبار هم که شده دو پیشکسوت بزرگ این باشگاه را به عنوان مدیرعامل باشگاه‌ها انتخاب کند. شاید مدیریت این دو پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در این دو باشگاه خوب بود و جواب داد. شاید به این ترتیب به جای اینکه هر سال یک مدیر برای دو باشگاه انتخاب کنیم دو پیشکسوت بزرگ بتوانند ۵ سال برای این دو باشگاه مدیریت کنند.

مربی اسبق استقلال تصریح کرد: وقتی قرار است هزینه‌های دو باشگاه از طریق اسپانسرها تامین شود دو پیشکسوت سرد و گرم چشیده باشگاه را برای مدیریت در استقلال و پرسپولیس انتخاب کنند. قطعا این پیشکسوتان مثل برخی از مدیران دو باشگاه که قبلا هوادار دو باشگاه بوده‌اند با بازیکنان رفتار نخواهند کرد. پیشکسوتان خوش نام و بزرگ باشگاه با دیدن یک بازیکن مشهور تحت تاثیر او قرار نمی‌گیرد و فقط نمی‌خواهد ناز بازیکن را بکشد. چون وقتی برخی از مدیران با دیدن چهره‌های مشهور دو تیم هرچه آنها بگویند چشم می‌گوید.

طاهری در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه عنوان کرد: مدیران عامل دو باشگاه نیاز به مشورت دارند و هیچ مدیری به تنهایی نمی‌تواند باشگاه را اداره کند. اعضای هیات مدیره می‌توانند با جلسات مرتب و منظم و زیاد به مدیرعامل کمک کنند و باعث شوند او قاطعانه تصمیم بگیرد. اعضای هیات مدیره باشگاه ها نیز باید قدرتمند و دارای نفوذ باشند تا بتوانند هر کدام در مواقع لزوم به باشگاه کمک کنند. یادم می‌آید در زمان سرمربیگری شفر قصد داشتیم به اردوی خارج از کشور برویم که در فرودگاه متوجه شدیم شفر ممنوع الخروج شده و در نهایت با رایزنی‌ و دستور وزیر محترم ورزش سرمربی تیم مشکلش حل شد.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...