نسخه چاپی

پایان رسیدگی به پرونده اتهامی شركت‌های «آرمان پرشین پارس» و «كارما»

عکس خبري -پايان رسيدگي به پرونده اتهامي شرکت‌هاي «آرمان پرشين پارس» و «کارما»

سخنگوی قوه قضاییه: به پرونده اتهامی شركت‌های «آرمان پرشین پارس» و «كارما» كه از ۱۳۷۹ نفر از هموطنان كلاهبرداری كردند رسیدگی شد و به پایان رسید.

به گزارش نما ،آقای اسماعیلی در نشست خبری، گفت: در پرونده اتهامی شرکت‌های آرمان پرشین پارس و کارما که با وعده فروش خودرو پایین‌تر از قیمت بازار و فروش خودرو به صورت اقساطی از ۱۳۷۹ نفر از هموطنان کلاهبرداری کرده بودند، امر رسیدگی به پایان رسید؛ سیاوش نیک جعفریان به جرم مشارکت در کلاهبرداری به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی و رد مال به مالباختگان محکوم شده است.
وی افزود: محسن نیک جعفریان نیز به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی و رد مال به مالباختگان و متهم ردیف سوم داریوش نیک جعفریان به جرم معاونت در کلاهبرداری به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده اند و دادگاه حکم به انحلال این دو شرکت داده است.
سخنگوی دستگاه قضا گفت: مهم این است که مردم باید مراقبت کنند؛ یک جمع خانوادگی یک شرکت صوری تشکیل داده‌اند و اموال ۱۳۷۹ نفر را به یغما برده‌اند، متاسفانه اموال شناسایی شده کفاف مالباختگان را نمی‌دهد.

ارسال پرونده گوهرناز قم به دادگاه
آقای اسماعیلی در نشست خبری درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده گوهرناز قم، گفت: مدیران این مجموعه مبادرت به کلاهبرداری از سه هزار نفر در استان قم و استان‌های همجوار کرده بودند. پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است و اموال توقیف شده به میزان بدهی‌ها نیست.
صداوسیما

۱۳۹۹/۸/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...