نسخه چاپی

پیروانی:ساعت ۲۳ شب گذشته متوجه لغو بازی شدیم/با جام از قطر بازمی‌گردیم

عکس خبري -پيرواني:ساعت ?? شب گذشته متوجه لغو بازي شديم/با جام از قطر بازمي‌گرديم

مدیر تیم پرسپولیس با بیان اینكه برگزاری دیدار با ذوب‌آهن بهترین مسیر آماده‌سازی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان بود، گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته از سوی سازمان لیگ به ما اطلاع داده شد كه بازی لغو شده است.

به گزارش نما، افشین پیروانی در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: برای حضور در فینال آسیا راهی دوحه‌ می‌شویم و نیاز بود که بازی خوبی قبل از آن داشته باشیم که هر دو دیدار ما برابر نساجی و ذوب‌آهن لغو شد.

وی گفت: باید از تلاش‌های مسوولان ایفمارک، سازمان لیگ و فدراسیون تشکر کنم چراکه ذوب‌آهن چند بازیکن کرونایی داشت و ممکن بود برای تیم ما مشکل‌ساز شود. تیم ذوب‌آهن هیچگونه تقصیری ندارد و برای اعضای این تیم آرزوی سلامتی دارم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عصر امروز یک بازی درون تیمی کاملا جدی با حضور داوران رسمی خواهیم داشتیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

پیروانی ادامه داد: حضور ما در فینال، جدال امکانات با غیرت و تعصب است و هواداران مطمئن باشند که اگر نیاز باشد، جان می‌دهیم تا جام را به تهران بیاوریم.

وی در مورد حضور وزیر ورزش در اردوی پرسپولیس و ابلاغ سخنان رئیس جمهوری برای اعضای این تیم، گفت: سلطانی‌فر و علی‌نژاد با رعایت کامل پرتکول‌های بهداشتی در اردو حاضر شدند. بازیکنان ما اکنون فقط به کسب جام قهرمانی فکر می‌کنند و به امید خدا موجب شادی مردم شوند. بزرگترین پاداش برای پرسپولیس، شادمانی هواداران است.

پیروانی در پاسخ به این سوال که بازیکنان محروم تیم نیز به قطر خواهند رفت؟ گفت: «عیسی آل‌کثیر» که نقش مهمی در فینالیست شدن تیم داشت با نامهربانی محروم شده است و کنار تیم نخواهد بود اما دیگر نفرات به دوحه می‌روند.

وی در پایان از افرادی که موجب شدند تا پرسپولیس در آرامش آماده حضور در فینال شود، تشکر کرد.

۱۳۹۹/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...