نسخه چاپی

راستی: یاد و خاطره شهید قرنی را مجددا در جامعه احیا كنید

عکس خبري -راستي: ياد و خاطره شهيد قرني را مجددا در جامعه احيا کنيد

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی از ارتش و بنیاد شهید درخواست كرد كه یاد و خاطره شهید قرنی را مجددا در جامعه احیا كنند.

به گزارش نما ،جعفر راستی در جلسه علنی امروز چهارشنبه در تذکر شفاهی اظهار کرد: در آستانه یکصدمین سال شهادت شیخ محمد خیابانی مبارز دوران مشروطه هستیم که افتخار آذربایجان است ما در حال آمادگی برای بزرگداشت شهید محمد خیابانی هستیم.

وی در تذکری به ارتش و بنیاد شهید گفت: چرا حق شهید والامقام سپهبد قرنی را ادا نمی کنید؟ مگر امام در حق آن شهید نفرمودند که پیکر ایشان در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه و در کنار قبر مقدس آیت الله حائری رئیس حوزه علمیه قم به خاک سپرده شود. مگر فراموش کردید که ایشان توسط فرزندان معنوی لیبرالها یعنی منافقان کوردل کشته شدند.

وی افزود: جامعه ای که خورشیدی مثل شهید قرنی را فراموش کند به راحتی علمدارانی مثل شهید سلیمانی را فراموش می کند از ارتش و بنیاد شهید می خواهم و یاد و خاطره شهید قرنی را مجددا در جامعه احیا کنید.

نماینده شبستر در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی از کامل نشدن پروژه ساخت بزرگراه صوفیان به سلماس انتقاد کرد و گفت که وضعیت نا بسامان این جاده باعث تصادف و کشته های زیادی شده است.
ایسنا

۱۳۹۹/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...