نسخه چاپی

سیدكمال الدین سجادی در گفتگو با نما:

كارنامه دولت روحانی از اصلاح طلبان قابل تفكیك نیست/ جامعتین گروه مرجع بین احزاب اصولگرا است/سازوكار نیروهای انقلاب در انتخابات 1400 تغییر می كند

عکس خبري - کارنامه دولت روحاني از اصلاح طلبان قابل تفکيک نيست/ وحدت و انسجام اصولگرايان قطعا سرانجام خوبي خواهد داشت

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینكه كارنامه اصلاح طلبان ضعیف است، گفت: آنها از دولت فعلی حمایت كردند و رئیس جمهور گزینه این جریان در انتخابات بود به همین جهت نتوانستند خواسته های مردم را برآورده كنند

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار نما، درباره وحدت اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: سابقه نشان داده است، هرگاه اصولگرایان با وحدت و انسجام وارد آوردگاه انتخابات شده اند، نتیجه مثبت بوده است به همین جهت با توجه به تجربیات گذشته حتما در این دوره پخته تر عمل می کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه روحانیت مبارز در بین نیروهای انقلاب، افزود: جبهه پیروان و حزب موتلفه اسلامی از گذشته تا به امروز، ارتباط ارگانیک با روحانیت مبارز برقرار کرده است و در دوره جدید نیز، جامعه روحانیت سازوکار حزبی تعریف کرده و در تهران و استانها هم فعال ظاهر شده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری جلسات جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصولگرا خبر داد و اعلام کرد: قرار است ساختاری تعریف شود و این ساختار گسترش پیدا کند؛ روی سخن و خطاب روحانیت مبارز همه احزاب و فعالان اصولگرا است و در همین راستا جلساتی که تاکنون برگزار شد خوب و سازنده ارزیابی می شود.

سجادی اضافه کرد: حتی از احزاب اصولگرا درخواست شده است نمایندگان خود را به جامعه روحانیت معرفی و در آن ساختار مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه کارنامه اصلاح طلبان ضعیف است، گفت: آنها از دولت فعلی حمایت کردند و رئیس جمهور گزینه این جریان در انتخابات بود به همین جهت نتوانستند خواسته های مردم را برآورده کنند براین اساس از آنجا که در انتخابات سال آینده قرار است انسجام، همگرایی و وحدت نیروهای انقلاب با حمایت روحانیت مبارز شکل گیرد، پیش بینی می شود این انسجام به سرانجام خوبی می رسد و همه احزاب اصولگرا با انسجام کامل، به کاندیدای واحد دست می یابند و همه فعالیت ها و تبلیغات، معطوف به او [گزینه واحد در انتخابات ریاست جمهوری] خواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، جامعتین را گروه مرجع در بین احزاب اصولگرا معرفی کرد و اظهار داشت: به هر اندازه این گروه مرجع فعال عمل کند، نتیجه خوب خواهد بود؛ تا به امروز جامعه روحانیت مبارز خوب پیش رفته است و پرچم دار انسجام اصولگرایان شده است و با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری این خوش بینی وجود دارد که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز بتواند نقش گروه مرجع را ایفاء کند.

سجادی درپاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ۱۴۰۰ سازوکار نیروهای انقلاب تغییر می کند؟، گفت: بله- حتما تغییر می کند. درست است که فهرست نیروهای انقلاب در قالب شورای ائتلاف در انتخابات مجلس یازدهم پیروز شدند اما این پیروزی فقط به خاطر ترسیم این سازوکار نبود بلکه به دلیل عملکرد ضعیف مجلس سابق بود.

وی تصریح کرد: از این رو در انتخابات پیش رو اصولگرایان باید حول محور «روحانیت» سازماندهی شوند چرا که شورای ائتلاف دیگر کارآمدی ندارد بنابراین معتقدم باید ساختار جدید باحمایت روحانیت مبارز تشکیل شود.

۱۳۹۹/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...