نسخه چاپی

خانواده‌ها به بدرقه سربازان نیایند

عکس خبري -خانواده‌ها به بدرقه سربازان نيايند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در راستای كمك به پیشگیری از شیوع ویروس كرونا اعضای خانواده مشمولان، از همراهی فرزندان خود در زمان اعزام خودداری كنند.

به گزارش نما ،حسین عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان از اعضای خانواده‌های مشمولان خواست، به لحاظ پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از همراهی سربازان عزیز در زمان اعزام خودداری کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مشمولان اعزامی دی ماه که در روز یکم دی 99 به مراکز آموزش اعزام می‌شوند، لازم است همه موارد اعلامی را به لجاظ پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا رعایت کنند.

وی افزود: مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل: کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن ها و.... را رعایت و وسایل شخصی، بهداشتی، وسایل استحمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن گیر، لباس زیر و گرم و....را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در طول دوره آموزشی به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا امکان مرخصی سربازان وجود ندارد، تصریح کرد: مشمولان می‌بایست مدارک مورد نیاز ( برگ اعزام ، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین ، جانبازان بالای 25 درصد و خانواده درجه یک شهداء و...) را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام مورد غربالگری قرار می‌گیرند از اعضای خانواده‌های مشمولان خواست، به لحاظ پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از همراهی سربازان در زمان اعزام خودداری کنند.
فارس

۱۳۹۹/۹/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...