نسخه چاپی

عامری در گفتگو با نما:

بزرگترین حربه دشمن تحریم اقتصادی است/ راهكار اصلی برای حل مشكلات خنثی سازی تحریم‌هاست

عکس خبري -بزرگترين حربه دشمن تحريم اقتصادي است/  راهكار اصلي براي حل مشكلات خنثي سازي تحريم‌هاست

فعال سیاسی اصولگرا گفت:غربی ها برای مهار ایران یك جنگ بی سابقه اقتصادی را آغاز كرده اند كه در این نوع جنگ بزرگترین حربه آنها، تحریم های اقتصادی است

محمدجواد عامری، کارشناس مسائل سیاسی و فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار نما، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در زمینه خنثی سازی تحریم ها عملکرد قابل قبولی نداشته است، اظهار داشت: ما الان با آمریکا و اروپا جنگ داریم و علت جنگ آنها با جمهوری اسلامی به خاطر نماز شب و روزه ما نیست، بلکه علت جنگ آنها با کشورمان به خاطر این است که پول، نفت و استقلال ما را در اختیار داشته باشند.

وی افزود: غربی ها برای مهار ایران یک جنگ بی سابقه اقتصادی را آغاز کرده اند که در این نوع جنگ بزرگترین حربه آنها، تحریم های اقتصادی است؛ لذا اگر کمی فکر کنیم به این نتیجه می رسیم که دولت متأسفانه دائماً فقط درصدد رفع تحریم هاست. از دولت آقای روحانی باید پرسید؛ آمریکا و اروپا با چه منطقی باید تحریم ها را کنار بگذارند؟ وقتی آنها با ما می جنگند و احساس می کنند که دولت ایران از خود ضعف نشان می دهد و بارها کد و سیگنال می دهد که من مشکل دارم و نمی توانم کشور را اداره کنم؛ لذا نه تنها آنها تحریم را رفع نمی کنند، بلکه به تحریم ها شدت هم می بخشند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: همانطورکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مهمترین کار خنثی سازی تحریم هاست. وقتی دشمن می خواست از طریق بنزین کشور را تحت فشار قرار دهد، پالایشگاه ستاره خلیج فارس را تأسیس کردیم و بعد از تأسیس این پالایشگاه دشمن دید که نه تنها ایران می تواند نیاز خود به بنزین را تأمین کند بلکه صادرات هم می توانیم انجام دهیم و سایر کشورها اصرار می کنند که از ما بنزین خریداری کنند.

عامری بیان کرد: دولت باید به این نکته مهم که 20 درصد مشکلات کشور به خاطر تحریم هاست و مابقی ریشه در مشکلات مدیرتی دارد عمل کند؛ چون اغلب کارشناسان و ازجمله خود او نکته را چندین بار تکرار کرده است.

۱۳۹۹/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...