نسخه چاپی

شهید تكلو: مواظب فتنه‌های منافقان باشید

عکس خبري -شهيد تکلو: مواظب فتنه‌هاي منافقان باشيد

علی احمد تكلو دروصیت‌نامه خود آورده است: امت حزب الله و همیشه در صحنه پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت باشید و مواظب فتنه‌های منافقان.

به گزارش نما، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید علی احمد تکلو

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام درود به تمام شهیدان گلگون‌کفن از صدر اسلام تا عصر حاضر و با درود بر تمام خانواده های شهداء و با سلام درود بر تمام امت حزب الله.

ای خداوند قادر و متعال و ای رهنمون کننده سبحان ما را به اسلام حقیقی و راستین که در این زمان امام بزرگمان رهبر کبیرمان خمینی بت شکن پرچمدار آن است رهنمون باش.

خدایا از تو خواستارم که اگر شهادت را نصیبم کردی فقط بخاطر رضای ذات مقدست باشد. از تو می خواهم در لحظه‌ای که مرگم فرا می رسد از تمام دوستیها و عشق و محبت جزء دوستی‌ها و محبت و عشق به خودت و از تمام وابستگی‌ها به جز وابستگی به خودت آزادم سازی.

من ندای من ناصر ینصرونی امامم را شنیدم و لبیک گفتم و حاضرم تا آخرین قطره خونم برای اسلام جان فشانی کنم و امام عزیز می خواهم که در روز قیامت شفیع من باشد و از خدای متعال برای من طلب مغفرت کند.

امت حزب الله و همیشه در صحنه پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت باشید و مواظب فتنه‌های منافقان.

مادر مهربان عزیزم امیدوارم سلام مرا بپذیری و مرا حلال کنی مبادا در فقدان من گریه نکنی مادر جان افتخار کن که فرزندت در راه خدا به این مقام رسیده و من هم افتخار می‌کنم که در دامن همچون مادری پرورش یافتم و در راه خدا به این مقام پر افتخار نائل آمده‌ام.

پدر عزیزم امیدوارم که مرا حلال کنی چون حق بر گردن من داری امیدوارم که مرا ببخشی و با استقامت و صبر داشته باشی. مبادا پدرجان روحیه خودت را از دست بدهی و دشمنان اسلام را شاد کنی تا آنجا که می توانی از اسلام و امام و روحانیت دفاع کن.

خواهران عزیزم همچون زینب زمان باشید و صبر و استقامت داشته باشید و در راه اسلام تا آخرین قطره خونتان دفاع کنید.

برادران عزیزم امیدوارم که ادامه‌دهنده راه هزاران شهید خون خفته باشید و تا آخرین قطره خونتان در راه اسلام تلاش کنید.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...