نسخه چاپی

اختصاصی نما:

فرصت 300 روزه برای خدمت

عکس خبري -فرصت 300 روزه براي خدمت

از جمله وعده هایی كه دولت تدبیر و امید به مردم داد ، وعده 100 روزه برای ساماندهی اولیه به‌هم‌ریختگی‌های دولت قبل از خود بود. پس اگر عزم و اراده ای برای ساماندهی وجود داشته باشد ، می‌‌شود در یك 100 روز هم كارهای تعیین‌كننده‌ای انجام داد.

احمد مدنی- به گزارش نما چیزی به انتخابات 1400 باقی نمانده است و دولت تنها 300 روز فرصت خدمت رسانی به مردم را دارد. از جمله وعده هایی که دولت تدبیر و امید به مردم داد ، وعده 100 روزه برای ساماندهی اولیه به‌هم‌ریختگی‌های دولت قبل از خود بود. پس اگر عزم و اراده ای برای ساماندهی وجود داشته باشد ، می‌‌شود در یک 100 روز هم کارهای تعیین‌کننده‌ای انجام داد. حال که 300 روز به پایان دولت فعلی باقی مانده، باید دید که دولت می خواهد برای حل نابسامانی‌ها و رهاشدگی‌های دوره خودش چه کارهیی انجام دهد ؟
اولین انتظار از دولت این است که حاشیه سازی را کنار بگذارد تداوم برخی حاشیه ها و دامن زدن به آنها که از سوی برخی حامیان دولت به گوش می رسد ، حکم پوست خربزه‌ای را می‌ماند که زیر پای دولت انداخته می‌شود.
تجربه ی این روزهای دولت و مجلس در ارائه کردن یارانه کمک معیشتی به 40 میلیون نفر، یک نمونه ی مهم هم صدایی و هم‌افزایی قوای کشور بود که بهره ی آن نصیب مردم کشور شد . ادامه ی این نوع همراهی و هماهنگی در بین ارکان نظام ، جلوی سوءاستفاده و خیال‌های طمع‌ورزانه دشمنان را هم می‌گیرد.
دولت 7 سال از عمر خود را به جای خدمت رسانی به انتظار میوه ی درخت برجام سپری کرد اما به تعبیر خود دولت چیزی که حاصل شد تقریبا هیچ بود. کاش جناب آقای روحانی این زمان باقی مانده را در یابد و به جای چشم دوختن به غرب برای یک بار هم که شده با ظرفیت‌های موجود داخلی به رفع مشکلات بیندیشد؛ احتمال اینکه به جای هیچ دست اوردی حاصل شود بسیار زیاد است ؛ اما در گره زدن حل مشکلات به آمدن بایدن و اعتماد مجدد به آمریکا به غیر از خسران، هیچ چیزی در پی ندارد.
زمان را برای اعتماد سازی به غرب تلف نکنیم چرا که غرب هیچ گاه به ایران اسلامی اعتماد نمی‌کند، مگر آن روز که از بنیان‌های ایدئولوژیک اسلامی و انقلابی‌ جدا شود؛ اما مردم ما چنین چیزی را نمی خواهند و تنها می خواهند مشکلاتشان را با تقویت نیروهای داخلی حل کنیم

۱۳۹۹/۹/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...