نسخه چاپی

رویای دشمنان نظام و ملت برای عدم برپایی جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب

عکس خبري -روياي دشمنان نظام و ملت براي عدم برپايي جشن‌هاي ?? سالگي انقلاب

وزیر نیرو اظهار داشت: آنچه این ایام را در تاریخ جمهوری اسلامی نمایان می‌كند این است كه دشمنان این نظام و ملت به دلایل مختلف بنا را بر این گذاشتند كه جمهوری اسلامی جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب را برگزار نكند و همه عوامل توان، ظرفیت و منابع مالی خود را به كار گرفتند كه تاب‌آوری جامعه را پایین آورده و التهابات را بالا ببرند و طی این 40 سال با این رویا به بستر رفته و از خواب برمی‌خاستند.

به گزارش نما ،رضا اردکانیان در سی و سومین هفته از پویش # هر هفته الف - ب - ایران و همچنین مراسم قدردانی از دست اندرکاران پویش اظهار داشت: آب و برق دو کالای مهم و حساس است که نقش ارزنده‌ای در تامین آسایش و امنیت خاطر مردم دارد و از سوی دیگر جایگاه مهمی در تولید و توسعه و عمران کشور دارد.

وی افزود: این صنعت در دهه‌های مختلف در جمهوری اسلامی مورد توجه دولت‌ها بوده البته در شرایط ایام دفاع مقدس تحریم‌ها و برهه‌های حساس فراز و فرودهایی در خدمت‌گزاری‌ها رخ داده است اما طی حدود 40 سال گذشته تجربه در جمهوری اسلامی با یک فضای همکارانه و حس تعلق بسیار بارز و نمایان دوران حاضر یکی از دوره‌های طلایی در این عرصه است.

وزیر نیرو گفت: ما در دولت دوازدهم کار را در شرایطی آغاز کردیم که کشور خشک‌ترین سال را در 50 سال اخیر آغاز کرده بود سال آبی 96-97 خشک‌ترین سال و سال آبی 97-98 یکی از ترسال‌ترین سال‌ها در پنج دهه اخیر بوده است.

وی بیان کرد: در جامعه تخصصی آب و هواشناسی تغییر اقیلم از یک نظریه خارج و به عنوان پدیده مشخص با علائم و نشانه مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد در منطقه ما از نمونه تغییر اقلیم قرارگرفتن در شرایط حدی است و وضعیت معتدل کمتر می‌شود به این معنا که سال های خشک و تر را پسی در پی خواهیم داشت بنابراین باید در برنامه ریزی و اجرا آماده‌تر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه این واقعیت ترسالی و خشکسالی از داخل مقالات علمی به حقیقت پیوندد نشان می‌دهد که پی در پی بودن این اتفاق در کشور باید ویژه دیده شود و ما به اتکای سرمایه‌های انسانی در دولت، دانشگاه‌ها، بخش خصوصی و همکاری مردم دو سال حدی را با شرایط خوبی پشت سر گذاشیم و عوارض این خشکسالی و ترسالی به نحو مقدور برخورد شده ضمن اینکه بهره هم بردیم.

اردکانیان گفت: آنچه این ایام را در تاریخ جمهوری اسلامی نمایان می‌کند این است که دشمنان این نظام و ملت به دلایل مختلف بنا را بر این گذاشتند که جمهوری اسلامی جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب را برگزار نکند و همه عوامل توان، ظرفیت و منابع مالی خود را به کار گرفتند که تاب‌آوری جامعه را پایین آورده و التهابات را بالا ببرند و طی این 40 سال با این رویا به بستر رفته و از خواب برمی‌خاستند.

وی گفت: سهم و نقش خدمت گزاران دولت و مردم در عبور ایمن از این عرصه نقشی مهم است و فعالان آب و برق تمام تلاش خود را به کار گرفتند.
ایلنا

۱۳۹۹/۱۰/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...