نسخه چاپی

تدابیر یحیی برای پرسپولیسِ بدون بشار

عکس خبري -تدابير يحيي براي پرسپوليسِ بدون بشار

جدایی «بشار رسن» كه یكی از مهره‌های ثابت این فصل تركیب پرسپولیس بود، ابهاماتی را در جایگزین او در تركیب پرسپولیس به وجود آورده است.


به گزارش نما، پس از نایب‌ قهرمانی پرسپولیس در آسیا، جدایی «بشار رسن» از اتفاقاتی بود که کادر فنی این تیم را برای پرکردن جای خالی این هافبک خوش فکر با مشکلاتی روبرو خواهد ساخت. در این زمینه «یحیی گل‌محمدی» سرمربی و «حمید مطهری» مربی پرسپولیس جدایی این هافبک را شوکی برای سرخپوشان عنوان کردند آن هم در شرایطی که تنها ۴ هفته از آغاز کار سرخپوشان در لیگ برتر می‌گذرد.

بشار یکی از ۲ بازیکنی بود که در لیگ قهرمانان آسیا در تمام ۱۰ بازی برای سرخپوشان به میدان رفت. او در لیگ برتر هم تنها یک بازی برای پرسپولیس انجام نداد. این آمار نشان می‌دهد که او یکی از مهره‌های اصلی تیم گل‌محمدی محسوب می‌شده است. بازیکنی که در ۲ شهرآورد اخیر هم برای سرخپوشان موفق به گلزنی شده بود.

با این حال جدایی این هافبک عراقی، تغییراتی را در ترکیب پرسپولیس در پی خواهد داشت.

«سیامک نعمتی» که در بسیاری از دیدارها به عنوان مدافع راست، هافبک راست و حتی مهاجم سایه به بازی گرفته می‌شد، به نظر می‌رسد که در غیاب رسن به خط هافبک اضافه می‌شود و در کنار احسان پهلوان، میلاد سرلک و احمد نوراللهی کمربند پرسپولیس در میانه زمین را تشکیل دهند.

همچنین امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس هم که در یک فصل اخیر نتوانسته به غیر از چند مسابقه، جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش داشته باشد هم در پی این جدایی شانس بیشتری برای بازی پیدا خواهد کرد.

البته در پی اشتباه مهدی شیری در دیدار نهایی ابهاماتی هم در مورد آینده بازی او در ترکیب اصلی سرخپوشان وجود داشت اما یحیی گل‌محمدی به هیچ وجه قصد تغییر شیری را در این پست ندارد و قصد دارد از سیامک نعمتی در خط میانی استفاده کند نه دفاع راست.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...