نسخه چاپی

حدیث فولادوند از تجربیاتش از كرونا می گوید

تلخ و شیرین درگیری با كرونا از زبان خانم بازیگر

عکس خبري - تلخ و شيرين درگيري با کرونا از زبان خانم بازيگر

حدیث فولادوند كه اخیرا كرونا را پشت سر گذاشته بیان كرد كه چیزی كه تو را نكشد قوی ترت می كند.


ساناز قنبری- به گزارش نما حدیث فولادوند، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با جام جم آنلاین درباره علائم ویروس کرونا در بدنش بیان کرد: حدود سه هفته پیش بود که تب و لرز شدیدی گرفتم و روز بعد از آن بدن دردی داشتم که اصلا در تصورم نمی گنجید. به دکتر مراجعه کردم و متوجه شدم که کرونا گرفتم. حس بویایی و چشایی ام را از دست داده بودم و حال خیلی بدی داشتم، اما خوشبختانه ویروس به ریه هایم آسیبی نرسانده بود.

وی افزود: دکتر برایم داروهای درمانی و ویتامین تجویز کرد. در این مدت علاوه بر آبمیوه طبیعی که باید می خوردم، زینک و ویتامین سی را هم به عنوان مکمل مصرف می کردم و خدا را شکر بعد از یک هفته بهتر شدم. البته دوره بیماری ام هنوز ادامه دارد و الان علاوه بر اینکه خیلی وزن کم کردم، ضعف جسمانی هم دارم. به همین خاطر کماکان در حال مصرف دارو و انجام مراقبت های لازم هستم، اما دیگر حالم به وخامت روزهای اول درگیری با این بیماری نیست.

بازیگر فیلم های سینمایی چون «دست های آلوده»، «کما» و «کلاهی برای باران» با تاکید بر اینکه از محیط بیمارستان وحشت دارد، ادامه داد: همان اوایل بیماری به نزدیکانم گفتم حتی اگر حالم خیلی بد شد، من را به بیمارستان منتقل نکنند. چون از محیط بیمارستان وحشت دارم و خدا را شکر حالم به حدی نرسید که در بیمارستان بستری شوم.

او درباره اینکه چقدر فکر می کرده به این بیماری دچار شود، گفت: من به قدری نکات بهداشتی را رعایت می کردم که همه به من می گفتند امکان ندارد که تو کرونا بگیری! حدودا یکسال از شیوع این ویروس می گذرد و من در این یکسال فقط برای انجام کارهای ضروری از منزل بیرون رفتم. اخیرا هم کاری ضروری برایم پیش آمد که برای انجام آن مجبور شدم آژانس بگیرم و خودم فکر می کنم که احتمالا در همان ماشین که شیشه هایش بالا بود و راهی برای جریان هوا نداشت، کرونا گرفتم.

این بازیگر به مردم توصیه کرد: کرونا پیر و جوان نمی شناسند. الان فکر می کنم دیگر تمام مردم می دانند که باید ماسک بزنند و دست ها را مکرر بشویند و من دوباره تاکید می کنم که تا جایی که می توانند سیستم ایمنی بدنشان را با مکمل های غذایی و ویتامین ها تقویت کنند. بدن انسان اگر قوی باشد حتما می تواند کرونا را شکست دهد.

فولادوند در پایان با آرزوی سلامتی برای همه مردم بیان کرد: امیدوارم هرکسی که به این بیماری مبتلا می شود روحیه اش را نبازد. شب هایی بود که از تب و لرز و بدن درد به قدری حالم بد میشد که فکر می کردم الان می میرم، اما مدام به خودم می گفتم; این هم می گذرد و تو از پس کرونا برمی آیی و در نهایت امروز بعد از گذشت سه هفته از شروع این بیماری باید بگویم که; چیزی که تو را نکشد قوی ترت می کند.

منبع: جام جم

۱۳۹۹/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...