نسخه چاپی

عضو هیئت مجلس خبرگان در گفتگو با نما مطرح كرد:

نه دی، نماد اقتدار معنوی و بصیرت انقلابی بر پایه مكتب شهید سلیمانی

عکس خبري -نه دي، نماد اقتدار معنوي و بصيرت انقلابي بر پايه مکتب شهيد سليماني

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: نهم دی امسال با سالگرد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهادت شهید محسن فخری زاده به دست صهیونیست‌ها هم‌زمان شده است و باید گفت نه دی نماد اقتدار معنوی و بصیرت انقلابی بر پایه مكتب شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخر زاده خواهد بود.



آیت‌الله عباس کعبی عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اهمیت یوم‌الله نهم دی‌ماه در تاریخ معاصر نظام اسلامی گفت: روز نهم دی، روز حضور خودجوش و به هنگام و مخلصانه ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه و خنثی کردن فتنه و توطئه‌های دشمن است. ملت ایران نشان داد با تفاوت سلیقه‌ها و تفاوت دسته‌بندی‌های اجتماعی و سیاسی در دفاع از استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی و پیشرفت بر ضد ملت ایران و تمامیت ارضی، یکپارچه در صحنه حاضر می‌شوند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تأکید کرد: فتنه 88 که در اثر غفلت و خودباختگی و غبارآلود بودن فضا، دشمنان اسلام و مکتب اهل‌بیت، منافقین و سلطنت‌طلبان و بهایی‌ها و اپوزسیون را به صحنه کشاند و در قالب فتنه؛ فتنه گران داخلی نیز متأسفانه همراه با این جریان شدند و خواسته دشمن توسط و از دهان فتنه گران‌ سر داده شد و هنگامی‌که این صدای شوم به نمادهای مذهبی و عاشورایی کشید خون مردم به جوش آمد، مردم با غیرت انقلابی و بصیرت سیاسی حماسه 9 دی را آفریدند.
آیت‌الله کعبی بصیرت مردم ایران را راهی برای عبور از فتنه دانست و افزود: این ملت همچنان در صحنه ایستاده است و در حال حاضر جنگ تمام‌عیار و چندجانبه و چندوجهی و پیچیده دشمن برعلیه ملت ایران در ابعاد گوناگون شدت پیدا کرده و بصیرت راه عبور از فتنه‌ها و راه پیروزی و غلبه بر دشمن و راه صیانت از استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی و حرکت به سوی پیشرفت و عدالت و تحقق به سمت آرمان‌های شهداست.
عضو خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: نهم دی امسال با سالگرد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهادت شهید محسن فخری زاده به دست صهیونیست‌ها هم‌زمان شده است و باید گفت نه دی نماد اقتدار معنوی و بصیرت انقلابی بر پایه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخر زاده خواهد بود.

۱۳۹۹/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...