نسخه چاپی

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با نما:

مسوولان با تكیه بر توان داخلی، تحریم‌ها را خنثی كنند

عکس خبري -مسوولان با تکيه بر توان داخلي، تحريم‌ها را خنثي کنند

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز گفت: تحریم ها به دست خود ما در داخل خنثی می شود، همان نیروهایی كه بسته های مومنانه را به دست نیروهای آسیب پذیر می رسانند و به صورت جهادی در حال تلاش و خدمت هستند، ما حتما با این ظرفیت ها و نیروها می توانیم توطعه ها را خنثی و با مشاركت مردم از فتنه ها عبور كنیم

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار نما، باشاره به اینکه حماسه ۹ دی را نمی شود فراموش کرد، گفت: باید حوادث و رویدادهایی که غرور یک ملت را اثبات می کند، گرامیداشت از این رو ۹ دی در تاریخ انقلاب ثبت شد و خنثه های دشمن و فتنه گران را در قبال انقلاب خنثی کرد.

وی با بیان اینکه از حوادث گذشته باید عبرت گرفت، افزود: در ۹دی ماه کار ارزنده ای صورت گرفت؛ فتنه ای شکل گرفت که نزدیک بود منجر به سقوط انقلاب شود اما مردم با حضور در صحنه برنامه های دشمنان و عوامل آنها در داخل را خنثی کردند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: اگر از گذشته درس نگیریم نمی توانیم برای آینده تصمیم درست اتخاذ کنیم به همین جهت باید اذعان داشت ۹ دی پیش روی ما قرار دارد تا بدین وسیله بتوانیم برای آینده دورنمای دقیق و روشن ترسیم کنیم.

ابراهیمی به توطعه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: این توطعه ها همچنان استمرار خواهد داشت و پایان ندارد اما ما می توانیم با همین شیوه و روش که منجر به حماسه ۹ دی شد مانع فتنه های آینده شویم و این نکته را نیز باید در نظر داشت که فتنه های آینده بدتر از فتنه ۸۸ خواهد بود.

وی با بیان اینکه پس از بروز فتنه در سال ۸۸، آمریکا تحریم های سنگین علیه ایران اعمال کرد و به تحریم های خود همچنان ادامه می دهد، تاکید کرد: نیروهای انقلاب در دفاع مقدس به خوبی ظاهر شدند و همان نیروها هم می توانند تحریم ها را خنثی کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: خون های زیادی نثار انقلاب شده و همین خون ها درخت انقلاب را تنومند کرده است بنابراین اگر مسئولان در وظایف خود کوتاهی کنند و یا پیگیر مشکلات نباشد باید پاسخگوی مردم، انقلاب و خون های ریخته شده باشند.

ابراهیمی تصریح کرد: متاسفانه همچنان نگاه برخی از مسئولان به غرب است و خیال می کنند با آمدن «بایدن» وضعیت کشور بهبود پیدا می کند درحالی که ما دوران «اوباما» را هم دیده ایم، همین اوباما در سال ۸۸ تحریم های سنگین علیه ما اعمال کرد پس می توان «بایدن» را اوبامای دوم معرفی کرد؛ «ترامپ» نیز برای مسلمانان قده سرطانی بود که به لطف خدا این قده دفع شد.

این فعال سیاسی اصولگرا در عین حال با بیان اینکه تحریم ها به دست خود ما در داخل خنثی می شود، با طرح این پرسش که چه کسانی می توانند در خنثی سازی این تحریم ها تاثیر گذار باشند؟ پاسخ داد: همان نیروهایی که بسته های مومنانه را به دست نیروهای آسیب پذیر می رسانند و به صورت جهادی در حال تلاش و خدمت هستند، ما حتما با این ظرفیت ها و نیروها می توانیم توطعه ها را خنثی و با مشارکت مردم از فتنه ها عبور کنیم.



۱۳۹۹/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...