نسخه چاپی

سردار سنایی راد در گفتگو با نما:

مقامات آمریكا از انتقام سخت ایران وحشت دارند

عکس خبري -مقامات آمريکا از انتقام سخت ايران وحشت دارند

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم كل قوا گفت: تهدیدات اخیر آمریكا فقط تولید نفرت به همراه خواهد داشت و نوعی انفعال آمریكایی ها را نشان می دهد و نیز نشان دهنده هراس آمریكا از انتقام سختی است كه دوستداران شهید سلیمانی به آن دست خواهند زد.


سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: حماقت در ترور شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق پیامدهای منفی را برای آمریکا در منطقه در پی داشته است که این پیامدهای منفی نشان می دهد که آمریکا در محاسبات خود اشتباه کرده است.

وی افزود: اعتراض مردم عراق نسبت به حضور آمریکا در خاک کشورشان یک واکنش کاملاً طبیعی است؛ چون ایالات متحده هم حاکمیت عراق را نقض می کند و هم ناامنی را در این کشور تشدید ساخته است که شعار مردم عراق در تجمع میدان التحریر هم در خصوص «حاکمیت و شهادت» بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مردم عراق دفاع از حاکمیتشان را به قیمت خون و پذیرش شهادت دنبال خواهند کرد، یادآور شد: مردم عراق به همراه ملت ایران هیچگاه از خون ابومهدی المهندس و شهید سلیمانی نخواهند گذشت و هروقت که بتوانند قطعاً ضربات سختی را به آمریکا خواهند زد.

سنایی راد با اشاره به تحرکات چند روز گذشته آمریکایی ها در خلیج فارس گفت: این نوع تحرکات ناشی از نوعی هراس و نگرانی است؛ چون آمریکایی ها در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس از انتقام سخت ایران هراس دارند؛ لذا به شکل منفعلانه ای ابتدا فضاسازی کرده اند که این فضاسازی آنقدر ناشیانه بود که اصلاً از سوی افکار عمومی جدی گرفته نشد. در گذشته اگر چنین اقداماتی از سوی آمریکایی صورت می گرفت شاید نوعی تولید قدرت را برای آنها در پی داشت اما امروزه نه تنها تولید قدرت نمی کند بلکه برای مالیات دهندگان آمریکایی هزینه ساز است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: از اقدامات تنش‌زای ترامپ و تیم افراطی او تنها رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی نفع می برند و هیچ کشور دیگری از این قضیه خرسند نیست؛ چون امنیت منطقه را به خطر می اندازد.

سنایی راد معتقد است که ایجاد هراس در منطقه بازار فروش تسلیحات آمریکایی را رونق می بخشد، اظهار داشت: این سیاست بخشی از سیاست های کلان دوشیدن کشورهای منطقه توسط آمریکاست، البته هرچند با این اقدام بازار فروش تسلیحات آمریکا رونق بخشیده شود اما نفرت مردم منطقه از حضور نامشروع آمریکایی ها را غرب آسیا به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: افکار عمومی هیچگاه از یاد نخواهد برد که آمریکا چگونه از تروریسم تکفیری داعش در منطقه حمایت می کرده و چگونه هزاران انسان بی گناه را به خاطر منافع شومش قربانی کرده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا عنوان داشت: تهدیدات اخیر آمریکا فقط تولید نفرت به همراه خواهد داشت و نوعی انفعال آمریکایی ها را نشان می دهد و نیز نشان دهنده هراس آمریکا از انتقام سختی است که دوستداران شهید سلیمانی به آن دست خواهند زد.

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...