نسخه چاپی

۵۹ درصد از مخزن سد تهم زنجان پر شده است

عکس خبري -?? درصد از مخزن سد تهم زنجان پر شده است

افشاری، مدیرعامل شركت آب منطقه ای زنجان با بیان اینكه بیش از ۴۹.۹۳ میلیون متر مكعب آب پشت سد تهم ذخیره شده است، گفت: طی این بازه زمانی بیش از ۵۹ درصد از مخزن سد پر شده است

به گزارش نما ،اسماعیل افشاری در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت منابع آبی زنجان اشاره کرد و گفت: از اول مهرماه سالجاری تا سوم بهمن ماه بیش از ۴۹.۹۳ میلیون متر مکعب آب پشت سد تهم ذخیره شده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی بیش از ۵۹ درصد از مخزن سد تهم پر شده است که این میزان در سال گذشته ۵۸ درصد بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه بیش از ۷۵.۸۹ میلیون متر مکعب آب پشت سد گلابر هم پر شده است،گفت: ۶۵ درصد از مخزن سد گلابر پر شده است.

افشاری با بیان اینکه بیش از ۱۵.۳۹ میلیون متر مکعب آب پشت سد کینه ورس ذخیره شده است،تاکید کرد: ۹۶ درصد مخزن سد پر شده است و سد تالوار ۲۶ هم درصد مخزن سد پر است و نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

افشاری با بیان اینکه در مجموع ورود آب به چهار سد استان زنجان افزایش دارد،ابراز داشت: تا پایان سال آب پشت سدهای استان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها در استان زنجان طی دو سال اخیر خوب بوده است، ابراز داشت: بارش‌ها طی آذرماه در استان خوب بود ولی در دی ماه بارشی در استان نداشتیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان بر لزوم الگوی درست مصرف آب در زنجان تاکید کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال بارش ها در استان به صورت برف باشد و در بهمن ماه هم بارش به خوبی آغاز شده است.
بازار

۱۳۹۹/۱۱/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...