نسخه چاپی

تلاش «شبانه‌روزی» باشگاه پرسپولیس برای حل پرونده بودیمیر

عکس خبري -تلاش «شبانه‌روزي» باشگاه پرسپوليس براي حل پرونده بوديمير

باشگاه پرسپولیس اعلام كرد كه مدیران این باشگاه برای حل مشكل شكایت بازیكن كروات پیشین سرخپوشان، «شبانه‌روزی» تلاش می‌كنند.


به گزارش نما، «ماریو بودیمیر» در زمان سرمربیگری «برانکو ایوانکوویچ» به پرسپولیس پیوست و پس از یک سال و نیم حضور در این تیم از جمع سرخپوشان جدا شد. این بازیکن کروات برای دریافت مطالبات خود به فدراسیون بین‌المللی فوتبال شکایت کرده و فیفا نیز به تازگی حکمی علیه پرسپولیس صادر کرده است.

باشگاه پرسپولیس درباره این پرونده اعلام کرده است: «برای حل این پرونده باید ماه‌ها قبل چاره‌اندیشی می‌شد اما حالا گریبانگیر تیم جدید مدیریتی شده است. هیات مدیره و مدیرعامل بدون وقفه برای یافتن بهترین راهکار ممکن، فعالیت‌های خود را پیش می‌برند و در سکوت کامل خبری، جلسات طولانی و فرسایشی را پشت سر گذاشته‌اند که گاهی تا ساعات بامدادی ادامه داشت.»

این باشگاه از «تلاش شبانه‌روزی مدیران» برای حل مشکل خبر داده و به هواداران وعده داده است: «خطراتی مثل محرومیت یا افزایش جریمه‌های مالی، نگرانی بزرگی برای هواداران پرسپولیس به وجود آورده و مدیران باشگاه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن، مشکل حل شود و نگرانی‌ها از طرفداران پرسپولیس دور بماند.»

در نهایت هم پرسپولیس مدعی شده است که «طبق وعده سیدمجید صدری رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، باید منتظر خبرهای خوبی در این پرونده بود. همچنین جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه نیز امیدوار است در این هفته، اتفاقات خوب و امیدوارکننده‌ای رقم بخورد.»
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...