نسخه چاپی

لحظه‌ای كشور از دسیسه‌های دشمنان در امان نبوده است/ایجاد اختلاف و تفرقه در فضای مجازی را جدی بگیرید

عکس خبري -لحظه‌اي کشور از دسيسه‌هاي دشمنان در امان نبوده است/ايجاد اختلاف و تفرقه در فضاي مجازي را جدي بگيريد

علیرضا كاظمی گفت: اگر تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را مرور كنیم لحظه‌هایی نبوده كه این انقلاب با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان مواجه نبوده باشد اما در هر كدام از قله‌های رفیع تعالی و رشد ایستاده است.

به گزارش نما ،علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آیین نواختن زنگ انقلاب گلبانگ انقلاب که صبح امروز ۱۲ بهمن ماه در دبیرستان دوره دوم دخترانه نمونه دولتی الزهرا (س) منطقه ۱۷ برگزار شد ضمن سلام و درود بر روح بلند معمار کبیر انقلاب، آفرینان، مبارزان و شهدای انقلاب گفت: امروز در حالی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را آغار می‌کنیم که انقلاب اسلامی ایران همچنان مثل کوه استوار در مقابل استکبار جهانی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند و تمام کشورهای دنیا انگشت حیرت به دهان گرفته اند.

او افزود: انقلاب اسلامی در مقابل رویارویی با تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار بعد از ۴۲ سال سربلند تر از دیروز امروز در مقابل آنها راه شهیدان و راه امام را با افتخار و با صلابت ادامه می دهد. اگر تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را مرور کنیم لحظه‌هایی نبوده که این انقلاب با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان مواجه نبوده باشد اما در هر کدام از قله‌های رفیع تعالی و رشد ایستاده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز هم در حوزه جنگ با کرونا و با حضور ارزشمند مدافعان سلامت به رغم تمام انتظارات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هم در حوزه کنترل و هم مدیریت کرونا سربلندتر از تمام کشورهای مدعا در این عرصه حضور دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: در آستانه برکت گام دوم انقلاب نظام جمهوری اسلامی ایران، نقشه راه دوم انقلاب را مقام معظم رهبری در فراروی ملت به ویژه جوانان قرار دادند و تهدیدهای دشمنان را به ناامیدی تبدیل کردند البته اگر تاریخ انقلاب را مرور کنیم به این نتیجه می‌رسیم آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل استبداد ستم شاهی شد ۳ عامل مهم بود.
او افزود: ایمان و پیوند مردم با خدا و قرآن، اتحاد و یکدلی و انسجام مردم، توحید مردم هول رهبری امام راحل از جمله این موارد مهم بود. امروز اگر قرار باشد این مسیر را پرافتخارتر از گذشته ادامه دهیم باید به این ۳ عنصر مهم در پیروزی انقلاب توجه کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: امروز در فضای مجازی با هجمه‌هایی در این باره مواجهیم. ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم از سوی دشمن یکی دیگر از این موارد است که باید مراقب باشیم. آنچه ایمان و انسجام مردم را نگه داشته رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری است.

او با تاکید براینکه آموزش و پرورش در این حوزه بالاترین مسئولیت انتقال ارزش‌های انقلاب را دارد، گفت: آموزش و پرورش اولین و مهمترین ماموریت خود را این موضوع می‌داند که با هدایت وزیر آموزش و پرورش برنامه‌های وسیعی در حوزه انتقال این ارزش‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز آموزش و پرورش میدان دار این عرصه‌هاست و خوشحالیم مدیران، معلمان و تشکل‌های دانش‌آموزی در این عرصه پیشتاز هستند امروز به برکت ایجاد شبکه شاد ظرفیت امن مجازی برای آموزش در دسترس است.

کاظمی بیان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در فضای مجازی و مرور خاطرات انقلاب از برنامه‌‌های متنوعی است که در حال انجام است برنامه جدیدی نیز تحت عنوان روایتگری انقلاب افتتاح می‌شود که با مشارکت اولیا و دانش‌آموزان خاطرات ثبت خواهد شد.

در این مراسم از پوستر جشنواره برایم بگو رونمایی شد.
برنا

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...