نسخه چاپی

ترافیك نیمه‌ سنگین در مبادی ورودی به تهران

عکس خبري -ترافيک نيمه‌ سنگين در مبادي ورودي به تهران

رئیس مركز اطلاعات و كنترل راهور نیروی انتظامی گفت: در مبادی ورودی به شهر تهران ترافیك نیمه سنگین است و همچنان ادامه دارد.

به گزارش نما ،سرهنگ احمد شیرانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد شدید که از امروز بعدازظهر در استان‌های نیمه غربی کشور شروع می شود و به تدریج تا روز جمعه اکثر استان‌های کشور را در بر می گیرد، براین اساس لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راه ها اطلاع یابند و از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

وی ادامه داد: به همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر الزامی است. تیم های پلیس راه نیز با آمادگی کامل در سطح جاده ها حضور دارند و پیش بینی های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودروها در جاده های کشور صورت گرفته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: به دلیل عملیات کارگاه جاده ای و تراشه برداری در استان مازندران، محور چالوس، حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) از ساعت ۸ تا ۱۷ تا ۱۲ اسفند، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

وی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...