نسخه چاپی

شهرداری پای كار مشكلات محله مهستان آمد

شهرداري پاي کار مشکلات محله مهستان آمد

شهردار واوان گفت: آسفالت مكانیزه معابر عمومی محله مهستان در اولویت و دستور كار شهرداری قرار دارد و ان‌شاءالله تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش نما ، علی نعمتی، شهردار واوان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: پیرو درخواست شهروندان در خصوص محله مهستان به استحضار می‌رساند آسفالت مکانیزه معابر عمومی محله مذکور در اولویت و دستور کار شهرداری قرار دارد و ان‌شاءالله تا پایان سال جاری انجام است، سایر مشکلات نیز در محله مهستان توسط شهروندان باید از دستگاه‌های دیگر مطالبه شود.

وی با اشاره به این‌که طبق برنامه‌ریزی انجام شده در تعدادی از معابر تا پایان سال جاری عملیات روکش آسفالت اجرا می‌شود، گفت: معبرهای خاکی خیابان هجرت و کوچه یاس ٨ و ١٠، خیابان گل افشان، خیابان گلدشت، خیابان اسفند و کوچه‌های مورد نیاز و نیز زیرگذر کمالیه معابری هستند که تا پایان سال جاری عملیات عمرانی اجرای آسفالت در آن‌ها انجام خواهد شد و از امروز اجرای آن آغاز شده است.

شهردار واوان عنوان کرد: اصلاح زیرگذر کمالیه که به جهت رفع مشکل شهروندان توسط شهرداری در حال اجرا می‌باشد خارج از حوزه وظایف شهرداری بوده و متاسفانه هیچ دستگاهی کمک و همراهی لازم را با مجموعه شهرداری نداشته است.

تهران نیوز

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...