نسخه چاپی

بیش از ۵۵ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان پلدشت پرداخت شد

بيش از ?? ميليارد ريال براي اشتغال مددجويان پلدشت پرداخت شد

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت گفت: امسال برای اجرای طرح های اشتغال زای مددجویان این شهرستان ۵۵ میلیارد ریال و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است كه نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش نما ، بهمن رضایی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مقدار تسهیلات برای اجرای ۱۲۴ طرح اشتغال پایدار در این شهرستان به مددجویان متقاضی و واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: امسال ۱۸ میلیارد ریال در این شهرستان زکات جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته ۲۴۰ درصد رشد داشته است که این مبلغ پیش بینی شده است برای عمران و آبادانی و مساعدت در بخش درمان ۲۲ روستای این شهرستان هزینه شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت ادامه داد: امسال همچنین ۹ واحد مسکن مددجویی نیز در این شهرستان با ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال احداث و مقاوم سازی شده است، که نسبت به سال گذشته ۹۰ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری، ۱۷۷ خانوار جدید با ۴۰۵ نفر جمعیت تحت چتر حمایتی کمیته امداد این شهرستان قرار گرفته‌ اند.

پلدشت در ۴۷ کیلومتری غرب ماکو و شمالی‌ترین نقطه آذربایجان‌غربی واقع شده است و در سال ۱۳۸۸ از ماکو جدا شد و به جمع ۱۷ شهرستان این استان پیوست.

ایرنا 

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...