نسخه چاپی

روحانی: طراحان شكست ایران به صراحت به اشتباه خود اعتراف كرده‌اند/ پیروزی نزدیك است

عکس خبري -روحاني: طراحان شکست ايران به صراحت به اشتباه خود اعتراف کرده‌اند/ پيروزي نزديک است

رئیس جمهور گفت: پیروزی نزدیك است و طراحان شكست ایران و نظام و ملت ایران، امروز به شكست خودشان به‌صراحت اعتراف كردند و می‌گویند این راه غلط بوده و نتیجه معكوس داده است و این یعنی پیورزی ملت ایران.



به گزارش نما، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: امروز درد و مشکلات جامعه ما با نگاه به بعثت پیامبر اکرم(ص) قابل حل است و نه نگاه غربی و نه نگاه شرقی؛ نگاهی که از جانب وحی و پیامبر بود می‌تواند ما را متحول کند و باید مانند پیامبر اسلام در کارهای مهم نظر مردم را اصل بدانیم.

وی افزود: هرکجا که مردم با نظام بودند و نظام در خدمت مردم بود و هرکجا نظام و مردم یک راه را انتخاب کردند، پیروز شدیم و هر جایی که خدای ناکرده بین نظر مردم و نظام و مسئولین فاصله ایجاد شد، همه ضرر کردیم. امروز یک روز تاریخی برای کشور است و روزی است که سه سال جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشتیم و اگر متحد، یک‌صدا و در کنار همدیگر باشیم،می‌توانیم پیروزی را به زودی ببینیم. پیروزی دور نیست و نزدیک است و طراحان شکست ایران و نظام و ملت ایران، امروز به شکست خودشان به‌صراحت اعتراف کردند و می‌گویند این راه غلط بوده و نتیجه معکوس داده است و این یعنی پیروزی ملت ایران.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: وقتی ملت در برابر یک ابر قدرت ۳ سال ایستاد و امروز حاکمان جدید می‌گویند راه ۴ ساله قبل غلط بوده و این یعنی ملت ایران به بزرگترین موفقیت و برتری تاریخی دست یافته و ما روزهای سخت را پشت سر گذاشتیم و پیروزی نزدیک است اگر راه خود را با اتحاد ادامه بدهیم.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...