نسخه چاپی

وزرایی كه این هفته به مجلس میروند

وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر اقتصاد برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس روز سه شنبه به كمیسیون اقتصادی مجلس می روند.

به گزارش نما به نقل از مهر، ادامه بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک تجارت و ادامه بررسی تقاضای تحقیق و تفحص در خصوص عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعدی آن دستور کار اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه روز یکشنبه است.

بررسی عملکرد و نحوه اجرای ماده 29 قانون بودجه سال 1391 کل کشور و بررسی مشکلات تولید در ارتباط با تسویه حساب های ارزی گذشته تولید کنندگان با بانک های کشور نیز در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

نیکزاد وزیر راه و شهرسازی سه شنبه برای پاسخ به سوال فتح الله حسینی نماینده قصر شیرین به کمیسیون اقتصادی می رود.

این کمیسیون از وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت کرده تا برای پاسخ به سوال محمدرضا رضایی نماینده جهرم، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و احمد بخشایشی اردستانی نماینده اردستان در جلسه روز سه شنبه کمیسیون حضور یابد.

وزیر اقتصاد نیز در همین روز با حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی پاسخگوی سوال جعفر قادری نماینده شیراز، سوال ابراهیم آقا محمدی نماینده خرم آباد، سوال ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، سوال موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد، سوال جلیل جعفری نماینده خلخال، سوال نادر قاضی پور نماینده ارومیه و سوال یونس اسدی نماینده مشکین شهر، باشد.

نشست با مسولان ومدیران اتاق تعاون ایران و استماع گزارش عملکردی اتاق در سال جاری برنامه دیگر این کمیسیون در جلسه روز سه شنبه است.

۱۳۹۱/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...