نسخه چاپی

جامعه ایثارگران به رونق تولید و پویایی كشور كمك می‌كنند

جامعه ايثارگران به رونق توليد و پويايي کشور کمک مي‌کنند

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمان گفت: جامعه بزرگ ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا همان‌گونه كه در دوران دفاع مقدس مجاهدت كردند، امروز نیز با ایجاد كارآفرینی به رونق تولید و پویایی كشور كمك می‌كنند.

به گزارش نما ، احمد گروئی ساردو  در دیدار با کارآفرین آزاده «اکبر فولادی» کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای جوانان توسط جامعه‌ ایثارگری را ارزشمند و مایه‌ افتخار دانست و گفت: جامعه بزرگ ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس مجاهدت کردند، امروز نیز با ایجاد کارآفرینی به رونق تولید و پویایی کشور کمک می‌کنند.
گروئی ساردو بیان کرد: این روحیه تلاشگری ایثارگران نشان می‌دهد که این عزیزان در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید و سرمایه‌گذاری مخاطرات مختلف را به جان خریده و منافع کشور را بر هر امر دیگری برگزیده‌اند که این‌یک ارزش به‌حساب می‌آید و قابل‌تقدیر است.
مدیرکل بنیاد استان کرمان بابیان اینکه یکی از راه‌های گره‌گشا برای ایجاد شغل برای متقاضیان شاهد و ایثارگر، کارآفرینی و طرح‌های خوداشتغالی است، گفت: مسئولان تا می‌توانند در راستای تسهیل راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی به ایثارگران کمک کنند. امیدواریم با توجه به حمایت‌های همه‌جانبه زمینه اعطای تسهیلات به تعداد بیشتری از متقاضیان اجرای طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی فراهم شود.
ایسنا

۱۴۰۰/۲/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...