نسخه چاپی

5 پیام راهپیمایی عظیم مردم بحرین

عکس خبري -5 پيام راهپيمايي عظيم مردم بحرين

مرکز خبر حوزه: آیت الله سید عبدالله الغریفی از علمای بحرین با اشاره به راهپیمایی عظیم و گسترده مردم در روز جمعه گفت: جنبش مردم تا تحقق خواسته هایشان متوقف نمی­شود.

این عالم بحرینی گفت: هدف ما از شرکت در این راهپیمایی عزت، کرامت و سربلندی که آیت الله شیخ عیسی قاسم به آن دعوت کرده بود، وفاداری به خون شهدا و شکنجه های زندانیان و ناله های مادران شهدا و اشک های کودکان یتیم و درماندگی های زنان آزاده و رنج های مظلومان و فریادهای محرومان و دفاع از مقدسات و یاری این مردم بود.

۱- توکل به خدا و اعتماد مردم برابر است با پیروزی

وی از این راهپیمایی عظیم، به عنوان یک حضور تاریخی و استثنائی یاد کرد و تصریح نمود: این راهپیمایی چند پیام داشت: اول آنکه پس از توکل بر خدا، چنانچه به نیروی مردمی اعتماد کنیم، موفق خواهیم شد چون ملتی که نسبت به دین و ارزش ها و عزت و شرافت و حقوق و مقدسات خود غیور است هیچگاه شکست نمی­خورد و ملتی که از فریاد «هیهات منا الذلة» امام حسین نیرو می­گیرد، ملتی است که خواری و ذلت را نمی­شناسد و تعظیم را جز در برابر خدا نمی­شناسد.

۲- توقف ناپذیری جنبش تا تحقق خواسته ها

آیت الله الغریفی دومین پیام این راهپیمایی را توقف ناپذیری این جنبش دانست و تاکید کرد: تا خواسته های مردم محقق نشود، هیچ سازشی در کار نخواهد بود و هیچکس نمی­تواند چیزی را به ما تحمیل کند و هیچ بازگشتی در کار نیست و هیچ گزینه ای به جز ایستادگی و درخواست حقوق و پیروزی خواسته های مردم پیش روی ما قرار ندارد.

۳ – تمام طوایف بحرینی با هم متحدند

وی اتحاد تمام مردم بحرین از هر طایفه و گروه را سومین پیام راهپیمایی عظیم مردم دانست و خاطر نشان ساخت: بنابراین هیچ نیرویی نمی­تواند ما را از هم جدا و متفرق کند و هرچقدرکه بحران ها بیشتر شود، اتحاد و همبستگی ما نیز بیشتر می­شود.

۴- غیرت دینی در برابر دین و ارزش ها

این عالم سرشناس بحرینی، مسالمت آمیز بودن توام با غیرت دینی این قیام را چهارمین پیام دانست و افزود: هر چقدر هم که سیاست های سرکوب و کشتار زیاد شود، ما اهل مسالمت هستیم اما نسبت به دین و ارزش ها و ناموس و مقدسات و آزادگی و شرافت غیور هستیم، خون دادن برای ما آسان است و مرگ، مایه افتخار ما است همان طور که امام ما حسین(ع) فرمود «من مرگ را جز خوشبختی و زندگی با ستمگران را جز ننگ نمی­بینم».

۵- وفاداری مردم به رهبر دینی شان

وی پنجمین پیام این راهپیمایی را اظهار وفاداری مردم با رهبر دینی شان ذکر کرد و گفت: آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم یک نماد دینی و سیاسی و ملی است و مردم اجازه نخواهند داد که دست کسی به ایشان رسیده یا به ایشان بی احترامی شود.

آیت الله الغریفی ادامه داد: این تجمع تاریخی به خاطر اظهار پیروی و وفاداری از این رهبر بزرگ و پدر ربانی بود که خود را وقف محبت خدا و دفاع از دین خدا و اظهار دوستی به این میهن و این مردم نموده است، پس ما همراه تو هستیم ای پدر و ای رهبر و ای نماد ایستادگی!

وی تاکید کرد: کفر و ارتداد این مزدوران و یاوه گویی های این دلمردگان بیچاره و سخنان مواجب بگیران بدبخت و تهدیدهای غوغاسالاران و شبهات مشککین و تحریف های کینه توزان نخواهد توانست ما را متوقف کند و ملت و مردم ما دارای بصیرت و یقین است و تمام توفان ها نمی­توانند آنها را بلرزانند و تمام دروغ ها و یاوه ها هم نمی­تواند آنها را متوقف کند و تمامی ترفندها هم نمی­تواند آنها را فریب دهد. ملت ما دل به خدا بسته و با اراده محکم و ثبات قدم در این راه گام برمی­دارد پس بایستید و ایستادگی کنید که پیروزی نزدیک است ان شاء الله.

۱۳۹۰/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...