نسخه چاپی

مانع‌زدایی از حوزه كسب و كار اولویت مهم در استان مركزی است

مانع‌زدايي از حوزه کسب و کار اولويت مهم در استان مرکزي است

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مركزی گفت: مانع‌زدایی از كسب و كار اولویت مهم در استان مركزی است و دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی با جدیت این مهم را دنبال می‌كنند.

به گزارش نما ، «محمدتقی آبایی هزاوه» روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در اراک افزود: در روزهای پایانی کار دولت هجمه‌ها افزایش پیدا می‌کند اما، این امر نمی‌تواند انگیزه خدمت‌رسانی را کاهش دهد.

وی بیان کرد: هر فردی که مسئولیتی برعهده دارد باید تا آخرین لحظه فعالیت دولت تدبیر و امید به وظایف خود عمل می‌کند و نیاز است مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی در فرصت باقی مانده از عمر دولت، تلاش خود را در خدمت‌رسانی به مردم مضاعف‌ کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: فشار اقتصادی بر روی مردم زیاد است و شرایط زندگی سخت است و باید همه تلاش‌ها برای کاهش مشکلات به کار گرفته شود.

آبایی هزاوه تصریح کرد: بخشنامه‌ای از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در خصوص انتخابات ارسال شده که امید می‌رود مورد توجه قرار گیرد تا تخلفی از سوی این دستگاه‌ها مشاهده نشود.

آبایی هزاوه عنوان کرد: دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید اقدامات صورت گرفته در خصوص شعار سال، تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را تهیه و ارایه دهند.

وی یادآور شد: پارسال عملکرد دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی مطلوب بود و این استان شاهد کسب موفقیت‌های مختلف و رتبه‌های نخست در بخش‌های مختلف شد.

مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: کسب این موفقیت‌ها در دستگاه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این استان در سایه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها ایجاد شد.

آبایی هزاوه عنوان کرد: استان مرکزی پارسال پایین‌ترین نرخ بیکاری کشور و جایگاه نخست بهبود فضای کسب وکار کشور را به خود اختصاص داد.

وی گفت:  بیش از ۱۵ هزار شغل شناسنامه‌دار پارسال در استان مرکزی ایجاد شد که بیش از ۱۲ هزار شغل آن مربوط به ماده ۱۴۸ بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: با افزایش مشاغل ماده ۱۴۸ در این استان شمار جمعیت زیر پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی از ۶۵ درصد به ۶۸ درصد افزایش یافت.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

ایرنا 

۱۴۰۰/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...