نسخه چاپی

هوای كرمان گرم می‌شود/ تداوم وزش باد نسبتاً شدید در شرق

هواي کرمان گرم مي‌شود/ تداوم وزش باد نسبتاً شديد در شرق

رئیس مركز پیش‌بینی اداره كل هواشناسی استان كرمان گفت: دمای كرمان از فردا افزایش پیدا می‌كند و در گرم‌ترین ساعات به ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

به گزارش نما ، حمیده حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مجدداً شاهد افزایش دمای هوا طی هفته جاری در استان کرمان خواهیم بود، اظهار کرد: دمای هوای کرمان امروز در گرم‌ترین ساعات به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

حبیبی ادامه داد: شبانه‌روز گذشته کهنوج با ۴۶ درجه سانتیگراد و لاله‌زار با ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان بوده‌اند.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه حداقل دمای امروز شهر کرمان ۱۴ درجه سانتیگراد است، افزود: دمای کرمان از فردا افزایش پیدا می‌کند و در گرم‌ترین ساعات به ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد رسید. گرمای هوا تا پایان هفته ادامه دارد.

حبیبی با بیان اینکه وزش باد نسبتاً شدید به همراه گرد و خاک در شرق استان پدیده غالب جوی امروز است، ادامه داد: بقیه مناطق استان جو آرامی خواهند داشت.

وی آسمان استان کرمان را هم اکنون صاف تا کمی ابری اعلام کرد و افزود: از اواخر وقت امروز به تدریج از شدت وزش باد در شرق استان کاسته خواهد شد.

۱۴۰۰/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...