نسخه چاپی

زمین خواری در "نطنز"

زمين خواري در "نطنز"

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از كشف یك زمین خواری به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان "نطنز" خبر داد.

به گزارش نما ، سرهنگ "کامران ریاحی"  بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان "نطنز" با اشرافیت و هوشمندی خود از تصرف اراضی ملی به مساحت ۶۵ هزار متر توسط یک زمین خوار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان از زمین مذکور بازدید کردند که در نتیجه بررسی های میدانی صورت گرفته موضوع زمین خواری و تصرف غیر مجاز این زمین محرز شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم با شگرد تصرف مازاد بر مجوز قانونی در حال بهره برداری از زمین مذکور بوده اظهار داشت: کارشناسان مربوطه ارزش این زمین تصرف شده را بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال ارزیابی کردند .

سرهنگ ریاحی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و پس از ارجاع به مرجع قضائی نهایتاً متهم به پرداخت خسارت در حق دولت و خلع ید از اراضی مورد تصرف محکوم شد که اقدامات قانونی در این خصوص برابر حکم مقام قضائی صورت گرفت.

پلیس

۱۴۰۰/۴/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...