نسخه چاپی

باید عقلانی تصمیم گرفت/ چرا باید اینستاگرام را محدود كنیم؟

عکس خبري -بايد عقلاني تصميم گرفت/ چرا بايد اينستاگرام را محدود کنيم؟

نماینده ایرانشهر در مجلس گفت: باید با منطق عقلانی تصمیم گرفت، مردم با اینترنت كسب و كار می‌كنند و آموزش می‌بینند، چرا باید اینستاگرام را محدود كنیم؟

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لغو تقاضای رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی در کمیسیون مشترک به عنوان موافق گفت: باید با منطق عقلانی تصمیم گرفت. رهبری درباره فضای مجازی فرمودند که این فضا به اندازه بلاد اسلامی اهمیت دارد. کشور در شرایط بسیار سختی است و ۵۸۸ نفر تنها به خاطر کرونا جان خود را از دست دادند؛ در نتیجه مسائل مهم‌تری وجود دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل اقتصادی در فضا‌های مانند اینستاگرام جلو می‌رود آیا فکر کرده اید خانواده‌ها چه وابستگی به این گونه فضا‌ها دارند؟ البته ما هم می‌خواهیم ساز و کار کنترل در این فضا وجود داشته باشد، اما باید این مدیریت به صورت کارشناسی صورت بگیرد.

این نماینده اظهار کرد: ما خود را با کشور‌های همسایه مقایسه می‌کنیم در حالی که آن‌ها دو دهه است کار کارشناسانه انجام داده‌اند نه اینکه در سه ماه طرحی را ارائه کنند.

درخشان تصریح کرد: مردم با اینترنت کسب و کار می‌کنند و آموزش می‌بینند، چرا باید اینستاگرام را محدود کنیم؟ ما باید توانایی و شرایط را بسنجیم.

این نماینده گفت: جهت جلوگیری از تمام نگرانی‌ها به لغو این تقاضا رای دهید تا در صحن علنی بررسی شود.

۱۴۰۰/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...