نسخه چاپی

احمدی نژاد، مشعل و نصرالله پیگیر انتخابات ما هستند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای مهم جلوه دادن انتخابات این رژیم مدعی شد كه افرادی چون رئیس جمهور ایران، دبیر كل حزب الله لبنان و رئیس دفتر سیاسی حماس به نتایج این انتخابات علاقمند هستند

به گزارش نمابه نقل از مهر، "بنیامین نتانیاهو" در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که حمایت قوی از حزب لیکود در انتخابات ماه ژانویه به وی کمک خواهد کرد تا هم در بعد دیپلماسی و هم بعد نظامی اسرائیل را پیش ببرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد که در روز انتخابات ساکنان سرزمین های اشغالی نه تنها یک پیام داخلی بلکه پیامی را نیز به جامعه جهانی ارسال می کنند.

نتانیاهو که با شبکه دو تلویزیون اسرائیل مصاحبه می کرد در پاسخ به این پرسش که "آیا می دانید چه افرادی به نتیجه انتخابات توجه می کنند؟" گفت : رئیس جمهور ایران، نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، و خالد مشعل منتظر نتایج این انتخابات هستند تا درباره آن دست به تبلیغات بزنند. این افراد می خواهند بدانند که آیا نخست وزیر اسرائیل قوی شده یا ضعیف.

نتانیاهو در این مصاحبه همچنین تاکید کرد که "دیوار غربی" جزو سرزمین های اشغالی نیست . نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اعتراض گسترده کشورهای مختلف به ساخت واحدهای مسکونی جدید در بیت المقدس در پروژه ای به نام ای یک (E۱) چند روز قبل سفیران کشورهای مختلف را در مراسمی گردهم آورده و خطاب به آنها گفته بود : آیا شما می پذیرید که در پایتخت کشورهای خودتان نتوانید ساخت و ساز کنید؟ موضوع اصلی من این است که ما در یک کشور یهودی زندگی می کنیم. بیت المقدس پایتخت ماست و ما در بیت المقدس ساخت و ساز خواهیم داشت چون این حق ماست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کند می تواند با "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان، به صلح برسد؟ گفت : نمی دانم.

وی همچنین روز گذشته در مصاحبه با شبکه یک تلویزیون اسرائیل در خصوص فشارهای بین المللی بر تل آویو گفت : ایا مردم یهود در برابر فشارهای بین المللی تعظیم می کنند؟ اگر این چنین بود اسرائیل بوجود نمی آمد، جنگ شش روزه رخ نمی داد و راکتور هسته ای عراق بمباران نمی گرید

۱۳۹۱/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...