نسخه چاپی

تغییر چهره عناصر فتنه در نزدیكی انتخابات

نماینده مردم مشهد و كلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر با نزدیك شدن انتخابات برخی از عناصر فتنه با تغییر چهره به دنبال موجه نشان دادن خود و حضور مجدد در بدنه نظام هستند اما آنان باید بدانند كه از حضورشان در بدنه نظام ممانعت می شود.


به گزارش نما، جواد کریمی قدوسی در گفتگو با مهر اظهار کرد: فتنه ۸۸ به عنوان یک توطئه از پیش طراحی شده پیروان حق را از باطل جدا کرد و نشان داد که عناصر فتنه در درون نظام جایی ندارند.

وی ادامه داد: فتنه ای که بعد از انتخابات ۸۸ روی داد در واقع غربال و معیاری برای شناسایی حق از باطل بود و مخلصان واقعی نظام و انقلاب اسلامی را به مردم نشان داد.

فتنه ۸۸ با پیروی از ولایت فقیه به حماسه ای عظیم تبدیل شد

وی با تاکید بر اینکه فتنه نه دی با پیروی مطلق مردم از ولایت فقیه به حماسه ای عظیم تبدیل شد، گفت: در حقیقت ۹ دی ماه یک جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بود که مخلصان و دشمنان نظام اسلامی را به تمامی مردم معرفی کرد.

سردار کریمی عنوان کرد: حماسه نه دی ماه قدرت مردم و نقش موثر بسیج را در مهار توطئه ها به رخ جهانیان کشید و نشان داد که ملت ایران همچنان به آرمان مقدس نظام اسلامی پایبندند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز تصریح کرد: ایران اسلامی هم اکنون محور بیداری اسلامی در منطقه و نوک پیکان تهاجم دشمنان است بنابراین مستکبران در آستانه انتخابات پیش رو نیز توطئه و نقشه های شوم خویش را دنبال می کنند.

سنگ اندازی در مسیر الگو سازی ایران اسلامی

وی اظهار کرد: کشورهای استکباری نمی توانند ببینند که نظام اسلامی الگویی برای کشورهای منطقه است و این امر آنان را ترغیب می کند تا به هر شکل ممکن در مسیر الگوسازی جمهوری اسلامی سنگ اندازی کنند.

سردار کریمی گفت: بعد از حادثه نه دی ماه کشورهای منطقه بر خلاف نظر دشمنان توجه شان به سمت ایران اسلامی جلب شد و از اراده ملت ایران در حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی درس گرفتند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حالی که بسیاری از خواص ادعا داشتند که اکثریت مردم از نظام روی گردانند اما در یوم الله نه دی مردم با تبعیت از ولایت فقیه اعتماد خود را به نظام نشان دادند.

۱۳۹۱/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...