نسخه چاپی

همایش مربیان و اساتید دفاع مقدس برگزار می‌شود

جانشین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از برگزاری همایش علمی ویژه مربیان و اساتید دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سرهنگ علی‌اکبر حسنوند جانشین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در نشست خبری، اظهار داشت: همایش علمی ویژه مربیان و اساتید دفاع مقدس با همکاری پژوهشگاه علوم دفاع مقدس و سایر نهادهای علمی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش 16 اسفند ماه در دانشکده فرماندهی وستاد ارتش برگزار می‌شود.

حسنوند ادامه داد: شعار محوری این همایش برنامه‌های پژوهش مدار و اندیشه‌های اثرگذار است و شناسایی پژوهشگران پیشکسوت در عرصه‌های علمی و پژوهشی وانتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل‌های آتی از اهداف این همایش است.

جانشین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح تاکید کرد: تحلیل سهم و نقش بازنشستگان نیروهای مسلح در شناساندن ابعاد دفاع مقدس و مدیریت نشر و آثار و دایرة‌المعارف دفاع مقدس و ترسیم الگوها و کاهش آسیب‌های پژوهش‌های دفاع مقدس از جمله محورهای این همایش است.

حسنوند گفت: در عرصه دفاع مقدس باید کارهای علمی صورت گیرد و به صورت مستند باقی بماند که ما نیز در این همایش به دنبال این هستیم که تجارب دفاع مقدس به صورت علمی و دانشگاهی حاصل شود.

وی ادامه داد: در فیش‌های حقوقی بازنشستگان برای حضور در همایش دعوت شده و آنها می‌توانند تا تاریخ پنجم دی ماه مقالات‌شان را در 20 محور و موضوع ارسال کنند.

جانشین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در پایان اظهار داشت: کمیته‌های مختلف این همایش فعال شده‌اند و در این همایش نشست‌های تخصصی نیز برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...