نسخه چاپی

بیانیه پرسپولیسی‌ها در حمایت از فوتبال سالم

هواداران تیم پرسپولیس قبل از شروع بازی امروز مقابل نفت آبادان، بیانیه‌ای را در مورد فوتبال سالم صادر كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم‌های پرسپولیس و نفت آبادان از ساعت 17:30 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های این بازی قبل از شروع مسابقه را در زیر می‌خوانید:

*به دلیل اینکه ITC پروویچ، هافبک صربستانی پرسپولیس هنوز به دست مسئولان پرسپولیسی نرسیده،‌ وی از لیست پرسپولیس برای بازی مقابل صنعت نفت خط خورد.

* محمد رویانیان با اتوبوس پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه آزادی آمد اما پس از گفت‌وگو با بازیکنان با یک خودرو خیلی سریع ورزشگاه را ترک کرد.

* هواداران پرسپولیس به بازیکنان نفت آبادان که با لباس آبی‌رنگ برای گرم کردن به داخل زمین آمدند اعتراض‌ کردند.

* 15 هوادار آبادانی نیز با پیراهن‌های زرد در ورزشگاه آزادی حضور دارند و تیم خود را تشویق می‌کنند.

* در هنگام گرم کردن علی کریمی و نیلسون به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

*بیانیه‌ای از سوی هواداران پرسپولیس از بلندگوی ورزشگاه آزادی پخش شد. در این بیانیه از طرف هواداران و باشگاه پرسپولیس اعلام شد: ما پرسپولیسی‌ها به دور از هر چیزی به دنبال گذشت در فوتبال هستیم و دوست داریم دوستی‌ها را رواج دهیم.

ما دوست داریم که هرگز نباید توهینی در فوتبال وجود داشته باشد و میهمانان علی‌رغم اینکه با ما رقابت دارند اما برای ما محترم هستند.

ما حق داریم شادی کنیم اما از بی‌احترامی هم بیزار هستیم.

همچنین بیانیه هواداران پرسپولیس در خصوص داوران نیز به شرح زیر خوانده شد: داوران اعضای زحمت‌کش در فوتبال ما هستند و تحت هر شرایطی ما وظیفه داریم به آنها احترام بگذاریم.

*یحیی گل‌محمدی، مربی تیم پرسپولیس دقایقی در هنگام گرم کردن بازیکنان در کنار زمین ایستاد که هواداران با شعارهایی مبنی بر «یحیی حمایتت می‌کنیم» وی را مورد تشویق قرار دادند.

* هواداران پرسپولیس همچنین شعارهایی برای کریم انصاری‌فرد سر دادند و از وی خواستند تا انتهای فصل در پرسپولیس ماندگار شود.

* در لیستی که امروز به خبرنگاران داده شده باز هم نام سرمربی پرسپولیس مقابلش خالی است و نامی از یحیی گل‌محمدی برده نشده است.

* حرکات امیر عابدزاده که بیشتر شبیه پدرش احمد عابدزاده در هنگام ورود به زمین بود در نوع خود جالب و باعث شد هواداران او را بارها مورد تشویق قراردهند.

* حسین کعبی هنگام ورود به زمین برخورد گرمی با بازیکنان پرسپولیس داشت.

* در ورزشگاه آزادی امروز هم مسابقه پیامکی گذاشته شد که هواداران برد پرسپولیس یا صنعت نفت را پیش‌بینی کنند.



*برخی از کارکنان ورزشگاه آزادی به دلیل عدم پرداخت حقوق‌شان در 3 ماه گذشته با برخی خبرنگاران درد دل کردند تا بلکه اندکی از مشکلات آنها در آینده نزدیک برطرف شود.

۱۳۹۱/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...