نسخه چاپی

خدمت در راه امام حسین (ع) هیچگاه تعطیل نمی شود

خدمت در راه امام حسين (ع) هيچگاه تعطيل نمي شود

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینكه اربعین نماد ارادت مسلمانان به امام حسین (ع) است، گفت: خدمت در راه امام حسین (ع) هیچگاه تعطیل نمی شود.

به گزارش نما ، سیدجلال سید محمدی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اربعین حسینی مانور عظیم مسلمانان در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی نماد ارادت آزادگان جهان به منش و سیره امام حسین (ع) است، افزود: یکی از مظاهر ارادت به امام حسین (ع) پاسداشت اربعین حسینی است، انتظار می‌رود بتوانیم در راستای تکریم شعائر عاشورا و سیره امام حسین (ع) گام برداریم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه اربعین حسینی در فرهنگ اسلامی ما دارای قداست بالایی است، بیان کرد: پیاده روی اربعین بزرگترین گردهمایی عمومی سالانه در جهان است.

سید محمدی در ادامه به برپایی موکب ها در عراق اشاره و اضافه کرد: در صورت مسیر شدن اعزام زائران حسینی به کربلا و یا ایجاد محدودیت باید دین خود را به سید شهدا ادا کنیم.

وی با تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها، گفت: باید تلاش شود امکانات و اعتبارات لازم را در راستای این حرکت عظیم جذب کنیم.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه خدمت در راه امام حسین (ع) هیچ زمان تعطیل نمی‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌ها خود وارد میدان شوند و امور را در راستای تأمین امکانات و اعتبارات در دست گیرند.

مهر 

۱۴۰۰/۶/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...