نسخه چاپی

ترقي در گفتگو با افكار مطرح كرد:

دلایل دیدار قالیباف و حدادعادل و ولایتی با عسگراولادی

عکس خبري -دلايل ديدار قاليباف و حدادعادل و ولايتي با عسگراولادي

مكانیزم رسیدن به نامزدی واحد در انتخابات باید با دیگر مجموعه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد تا مجموعه اصولگرایان را به نامزد واحد برساند.

به گزارش نما، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز، با اشاره به جلسه حداد عادل، ولایتی و قالیباف با عسگر اولادی بیان داشت: آنچه که از این جلسه استنباط می شود این است که دوستان بنا دارند در عرصه انتخابات به یک نفر برسند و از یک کاندیدای واحد حمایت کنند.

حمیدرضا ترقی در همین رابطه افزود: این سه شخصیت برجسته سیاسی در جبهه اصولگرایی، از جمله کسانی هستند که نامزدی واحد برای اصولگرایان را پذیرفته اند، منتها مکانیزم رسیدن به نامزدی واحد در انتخابات باید با دیگر مجموعه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد تا مجموعه اصولگرایان را به نامزد واحد برساند.

وی با بیان اینکه جبهه اصولگرایان باید در زمینه وحدت و ائتلاف در انتخابات آینده ریاست جمهوری تلاش کنند، اظهار داشت: آنچه که ما از مواضع و نظرات سایر اصولگرایان هم استنباط می کنیم، تاکیدشان بر نامزد واحد برای دستیابی و پیروزی در انتخابات است.

ترقی افزود: در جلساتی که میان جبهه اصولگرایان و جامعتین صورت می گیرد و در آینده هم قطعا با نامزدهای مطرح، این جلسات دنبال خواهد شد به نظر می رسد که اصولگرایان به نامزد واحد برسند زیرا اگر به این مهم دست نیافتند احتمال پیروزی اصولگرایان کاهش می یابد.

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه از قبل قراری برای ائتلاف این سه شخصیت اصولگرا مطرح نبود، عنوان کرد: قطعا اگر آقایان قرار باشد که در این رابطه مذاکراتی انجام بدهند با نظر به تفاهم و همکاری بین جبهه پیروان و ائتلاف میان این سه نفر، مذاکره صورت می گیرد.

به گزارش افکارنیوز، چندی پیش رسانه ها خبر دیدار انتخاباتی غلامعلی حدادعادل، علی‌اکبر ولایتی و محمدباقر قالیباف با حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری را منتشر کردند. بر اساس این گزارش، برخی گمانه زنیها از این ۳ نفر به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری آینده نام برده می برند که قرار است در قالب ائتلاف ۱+۲ در انتخابات شرکت کنند. محمد رضا باهنر هم در گفت و گویی با تایید این دیدار گفته بود که عسگراولادی پیشنهاد داده است که جمع ۷-۸ نفره ای به این ترکیب سه نفره اضافه شود.

۱۳۹۱/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...