نسخه چاپی

توصیه عسگر اولادی به جریان انحرافی

عسگر اولادی درخصوص انتقادات اخیر خود به رئیس جمهور و مشایی گفت: رئیس جمهور در اظهارات اخیر خود القابی كه شایسته اولیا و رسل و انبیا بوده است را به مشایی داده، آن هم در مورد فردی كه پیش از این مقام معظم رهبری درباره او موضع گیری كرده است، به همین خاطر من در مورد آن صحبت كردم.

به گزارش نما به نقل از مهر، حبیب الله عسگر اولادی در حاشیه همایش 9 دی جبهه پیروان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ائتلاف جبهه پیروان با جبهه پایداری بر سر کاندیداتوری آقای حداد وجود دارد، گفت: قصد ما این است که جمعی از نمایندگان جبهه با جامعتین جلساتی داشته باشند و در مورد ائتلاف اصولگرایان چه گروهها و چه شخصیتها و منفردین برنامه ریزی خواهیم کرد. اما هنوز برنامه ای نداریم زیرا باید نشست داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا هیات سه گانه جبهه پیروان، جامعه روحانیون مبارز وجامعه مدرسین حوزه علمیه قم که بنا به گفته شما قرار است تشکیل شود و با یکدیگر جلسه داشته باشند، قصد معرفی کاندیدای انتخاباتی دارند، گفت: خیر ما می خواهیم برنامه های انتخاباتی خود را در زیر سایه روحانیت پیش ببریم و انتظار نداریم که آنها کاندیدا معرفی کنند وخودشان هم موافق این کار نیستند و در این هیاتها می خواهیم در مورد گفتمان حرف بزنیم و گفتمان و برنامه دولت آینده را در بیاوریم.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا این هیات های سه گانه می خواهند مدل وحدت انتخابات ریاست جمهوری را تعیین کنند، گفت: بله با نشستهای مشترک این هیاتها مدل وحدتی برای رسیدن به کاندیدای واحد شکل خواهد گرفت و نهایتا به مصداق مشخص برسیم و هیچ گروه اصولگرایی از این قاعده مستثنی نیست و ما همه گروهها و همه منفردین را دعوت به این وحدت می کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا با آیت الله مصباح دیدار خواهید کرد، گفت: این افتخار ماست اما هنوز در این مورد استجازه نکرده ایم.

عسگر اولادی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه توصیه شما به دولت درمورد جریان انحراف چیست؟ گفت: من کوچکتر از آنم که بخوهم جواب شما را بدهم و به دولت توصیه می کنیم به آهنگ ولایت و عموم مردم اعتماد کند و همراه شود و از آنها تبری بجوید.

وی افزود: انحراف خطوطی است که انقلاب را به بیقوله می برد و ما توصیه داریم و نه درگیری چراکه معتقد به امر به معروف هستیم و نه نهی از منکر.

عسگر اولادی در پاسخ به این سوال که پس چرا در سخنرانی تان به مشایی اشاره داشته اید، گفت: رئیس جمهور در اظهارات اخیر خود القابی که شایسته اولیا و رسل و انبیا بوده است را به وی داده است، آن هم در مورد فردی که پیش از این مقام معظم رهبری درباره او با رئیس جمهور سخن گفته است، به خاطر همین من در مورد آن صحبت کردم.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد لزوم امر به معروف و عدم نهی از منکر توضیح داد: الان و در زمان انتخابات ما باید امر به معروف کنیم و امروز زمان تجزیه و تحلیل و اینکه فتنه چه کسانی بودند فایده ای ندارد و کسانی هم که می خواهند نامزد شوند باید فقط بگوییم از فتنه تبری بجویید و دیگر با اهلش کار نداشته باشید.

وی گفت: موسوی خویینی ها به من گفته بود یعنی باید از موسوی و کروبی تبری بجوییم؟ من گفتم نه از جریان فتنه تبری بجویید چون که من آنان را اهل فتنه می دانم نه سران فتنه و فتنه گران آنان را احاطه کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه نباید کسانی که سابقه در انقلاب دارند را به راحتی از دست داد، گفت:مثلا امروز نحوه برخورد با هاشمی برخورد قابل قبولی نیست. باید حرمت را نگه داریم و ایشان واقعا آنچه از دستش برمی آمده برای انقلاب کوتاهی نکرده است.

عسگر اولادی ادامه داد: هاشمی یک مجتهد سیاسی است و در موضوعات مختلف صاحب نظر است و قبول ندارم که در انتخابات بخواهیم یک خط تخریب برای هاشمی باز کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در مور اهمیت 9 دی گفت: همچنان که ملت مسلمان ایران در صحنه های مختلفی همچون 30 تیر 1331، 15 خرداد 42، 22 بهمن 57 حماسه آفریدند در 9 دی هم در یک حرکت خود جوش حماسه ای دیگر خلق کردند و این حضور تبدیل به ظهور شد و آلودگیها را برطرف کرد.

۱۳۹۱/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...