نسخه چاپی

چاوز بخشی از اختیاراتش را تفویض كرد

هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا با تفویض شماری از اختیارات خود به معاون خود به "نیكلای مادورو" اجازه داد تا در برخی از موضوعات مرتبط با بودجه، مصادره ها و بدهی های دولت تصمیم بگیرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، رسانه های خبری از تفویض اختیارات اقتصادی و اداری رئیس جمهوری ونزوئلا به معاون خود در زمان غیبتش و هنگام سفر به کوبا برای درمان بیماری خود خبر داد.

هافینگتون پست در گزارشی نوشت: هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا با تفویض شماری از اختیارات خود به معاون خود به "نیکلای مادورو" اجازه داد تا در برخی از موضوعات مرتبط با بودجه، مصادره ها و بدهی های دولت تصمیم بگیرد.

چاوز شماری از اختیارات خود را روز هشتم دسامبر یعنی سه روز پیش از سفر به کوبا برای انجام عمل جراحی سرطان، به مشاور خود تفویض کرد و روز گذشته پس از انتشار اجرایی شد.

گفتنی است چاوز تاکنون برای انجام مراحل درمان بیماری خود چندین بار به کوبا سفر کرده و هر یک از این سفرها چندین هفته به طول انجامیده است.

این سیاستمدار 58 ساله که اوایل اکتبر امسال برای 6 سال دیگر به ریاست جمهوری ونزوئلا انتخاب شد، در نامه ای به پارلمان این کشور علت سفر اخیر خود به کوبا را ادامه درمان و تقویت سلامتی خود عنوان کرده است.

۱۳۹۱/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...